Jag har vunnit en värdecheck på bubbleroom. Värdet är 100:- Kanske inte så mycket att hänga i granen tänker ni
- men jag handlar aldrig där & därför lottar jag istället ut det eftersom jag inte har någon användning för det.

Så allt du behöver göra är helt enkelt bara att motivera varför just du vill vinna!
Bästa motiveringen är helt enkelt den som vinner
.

Jag har fått en värde kod som jag kommer skicka i ett mejl när tävligen är avslutad till den lyckliga vinnaren!

Tävlingen avslutas på söndag
!

Lycka till!

2 kommentarer

Poffie! :*

22 Apr 2011 19:37

Jag borde vinna det eftersom att jag är din lillasyster och eftesom att jag har ställt upp för dig så mycket och kommer alltid göra, i alla väder. Då kanske jag är värd det?

:*

→ ANGELICATO ★ ÅSIKTER,MUSIK,DJÄVULSKAP ♥

26 Apr 2011 00:28

mja jag var nog lugn ;)

Tvivlar på att det blir en andra säsong eftersom allt är "avslöjat" nu, vi som var med nu trodde ju allt var på blodigt allvar :D



Men det brukar stå på kanal5:s hemsida om de söker folk, var så jag fick nys om det :)



Glöm inte kolla på måndag ;D

Kommentera

Publiceras ej