De flesta av er har säkerligen redan sett det. Men jag är tvungen att dela med mig!

Som alla redan vet vid det här laget är jag fullkomligt upp över öronen galen i Melissa Horn.
& i samband med minnes cermonin i Norge, för alla förlorade själar, var hon där & sjöng.
& alltså, jag trodde jag var så förälskad jag bara kunde bli i den kvinnan.. men tji fick jag när jag vilade ögonen på det här klippet!

Inte nog med att kvinnan bär på en stämma av renaste guld, nu tog hon genast ett skutt längre in i hjärtat på mig, genom att göra det här.

Så vackert, så sant, så orättvist & på ett sätt så jävla kärleksfullt!

Ingen kunde ha gjort det bättre än henne. Ingen!

"Min lillebror går ut, & vi vet aldrig vart han ska. Jag blir rädd när jag tänker att det kunde varit han, eller jag."
True story!

Man vet inte vad man har förrän man förlorat det.

Så håll hårt i de människorna som betyder någonting, & låt dem faktiskt veta att dem betyder någonting, innan det är försent.

1 kommentarer

frida

24 Aug 2011 20:07

Så himla bra! Tårarna rinner nerför kinden.. =,(

Kommentera

Publiceras ej