Till & börja med fullständigt älskar jag konceptet!

Att sjunga inför 3 olika åldersgrupper 9-19, 20-49, & 50-100, där jury sektionerna är bakvända.. vill säga att dem som röstar inte har en blekaste aning om hur personen i fråga ser ut, utan kan endast rösta på hur personen i fråga sjunger. Det älskar jag! På grund av att allt som heter "fördomar" på en gång räknas bort.
& ALLA oavsett ålder, sexuell läggning, hudfärg, kultur, you name it.. har en ärlig chans!

Till skillnad mot program som "Idol" där det kan tyckas vara väldigt mycket fokus på att se bra ut.

Senare i år (tror jag) kommer det komma yttligare 1 program (minst) i sång genren, men där går det ut på att kunna sjunga så likt orginalet som möjligt. & det tycker jag låter.. fruktansvärt.. löjligt.

Jaja, hur som haver så blev jag kär i den första tjejen som fick äran att ställa sig på scenen. Totalt ap grym var hon!

17 fjuttiga år, & oavsett om hon vinner hela kalaset eller inte, så vågar jag garantera att vi kommer få höra mer av henne i framtiden.

Enjoy.

Kommentera

Publiceras ej