Okej. 90% av alla bloggare gör den. Så jag tänker inte vara "sämre". Men bara för att göra det hela liiite "roligare" tänker jag slänga upp en bild för varje "chapter", som på något sätt har med dagens utmaning att göra. 


Dag 1 – Om mig.

Namnet Malin Karlsson föll på mammas läppar när jag pluppade ut ur hennes vagina. Det var också namnet jag fick. Kvinnan på bilden ovan är alltså jag. ↑ Är en snart 25 årig tjej i mina absolut bästa år. Lever & bor för tillfället i sugstaden Vimmerby. & kan med handen på hjärtat lova & svära på att aldrig återvända hit när jag väl kommit härifrån.
Jobbar för tillfället inom kommunen, som kokerska på två olika ställen.
Har ett stadigt förhållande med min stora kärlek Johanna. ♥ & är lyckligare än jag någonsin tidigare varit!
Ge mig ett jobb i närheten eller i nyköping, tack? Gracias.

Vad ska man skriva mer? Att jag som ni säkert redan iofs listat ut, är homosexuell. & har varit det så länge jag kan minnas. Mina blickar har aldrig någonsin vilat på killar. Det har alltid varit en självklarhet för mig att söka mig till tjejer. Jag har haft (orkar inte räkna igen), 7 mer eller mindre seriösa förhållanden.
Men nu hoppas jag faktiskt med handen on my heart att jag hittat rätt flicka. Jag behöver inte uppleva någon mer. Jag vill bara ha Johanna. I wanna grow old with you princess. ♥

Min skoltid var bajs. Rakt igenom. Jag minns att jag blev mobbad redan i 6e klass. & det fortsatte ända upp till 3an i gymnasiet. Det slutade så illa att jag blev mordhotad. För min sexuella läggning
Nowadays skiter jag bokstavligen talat fullständigt i om folk slänger ur sig skit. Jag har lärt mig att kasta det åt sidan & inte ta åt mig. Något jag önskar att jag lärde mig redan från 1a dagen.
Men det skulle visa sig att jag blev starkare som människa. Mobbingen har på något komiskt sätt gjort mig till en väldigt stark individ. Psykiskt. And for that im happy.

Mina förhållanden har varit långt ifrån perfekta. Snarare har ALLA (& det menar jag verkligen) varit s k i t.
Det som jag tror börjar som något bra, har alltid visat sig vara helt tvärtom. Utan att jag lagt märke till det.
Jag har blivit bedragen, mer än en gång. Svartsjuka har härgat något fruktansvärt. Dock inte någon gång från min sida. & jag tycker det är rätt fascinerande att jag som varit med om så mycket skit, inte är ett dugg svartsjuk av mig. För sig mig, vem hade inte blivit ett uns svartsjuk när man har flickvänner som konstant ber om att få läsa ALLA sms på mobilen, veta exakt vad man skrivit med folk på msn, om dem flörtat med mig, om jag flörtat tillbaka i så fall, att mina vänner inte är välkomna upp i lägenheten för att det är min flickväns lägenhet. Att jag får sova på soffan för att det är min flickväns säng. & ja.. listan kan göras lång. Men here i am. Fläckfri från allt vad svarsjuka heter. & för det är jag evigt tacksam.

Jag har lärt mig att inte gå runt & vara rädd för att min förhållande skiter sig. Jag står i slutändan ändå maktlös när det gäller det. Skulle hon vara otrogen, finns det ingenting FÖRE det jag kan göra för att förhindra det, & inte efter händelsen för att göra det ogjort. Händer det så händer det helt enkelt. Orkar inte lägga energi på något som KANSKE kan hända. Jag tror istället att chansen är betydligt mycket större att hon går & är otrogen om jag som flickvän är svartsjuk. Nu har ju dock fallet inte alltid varit så. Även om jag inte varit svartsjuk en suck, så har otrohet ändå förekommit. Jag var väl helt enkelt inte tillräckligt bra. Vilket jag iofs själv har väldigt svårt att se.

Nu drog det iväg väldigt mycket här ser jag, haha. Men det var bara för att alla som läser min blogg ska få en liten bild av hur jag faktiskt är som människa.

Summering;

1. Det är svårt att hitta en lika godhjärtat människa som mig.
2. Jag ser alltid till att dem i min närhet mår bra, innan jag ens tänker tanken att ta itu med mitt eget mående. (inte bra alla gånger jag vet, men så funkar jag.)
3. Jag har väldigt lätt till skratt (nu framgick ju inte riktigt det, men jag skrattar ALLTID, åt ALLT.)
4. Jag är fruktansvärt envis om jag gett mig fan på något.

Sen kommer jag inte på något mer, någon kanske kan fylla i?

Puwss & kram.

Kommentera

Publiceras ej