Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
.

Eh.. BORING! Tänker inte lägga upp en halvtaskig bild på min jobboutfit, för det är vad jag hade på mig idag.

Så istället för att skriva om något så tråkigt som vad fan jag hade på mig idag, så tänker jag skriva 3 roliga "berättelser" om mig. Saker som folk aldrig låter mig glömma!

Den första storyn handlar om mig & kalas hos släkten.
VARJE gång jag klev innanför dörren till ett kalas var det absolut första jag sa "Ska vi äta hääär?" "Vad blir det för maaat?" HAHA, visst att jag är fullständigt tokig i allt vad mat heter, men ibland går det kanske lite för långt.

Den andra storyn jag tänker dela med mig av handlar om mig som pojkflicka som liten. & jag var det verkligen också! Big time. Hur som helst. Det var vinter, & jag var ute ensam & lekte. Jag var kär i en mycket äldre tjej än mig, som jag visste brukade cykla förbi vårat hus när hon kom från jobbet. Så jag tajmade alltid att vara ute just precis då, bara för att få se henne. Så när jag denna vinter såg henne komma på sin cykel runt hörnet, stoppade jag frivilligt ner huvudet i snön & flaxade med armarna & skrek "HJÄÄÄLP!" Ihopp om att hon skulle stanna & hjälpa mig. HAHA! Vad fan trodde jag egentligen? Att hon faktiskt skulle skutta av sin cykel springa fram till mig & hysteriskt slita upp mitt huvud ur snön? My god. Det har skrattar min familj fortfarande gott åt kan jag lova.

& den tredje storyn får bli att jag som liten ville vara en kille. Jag minns att jag en gång gick fram till en sån där "Sand" låda ni vet, som dem använder för att sanda hala gator med? Öppnade locket, tog lite grus & knådade det (som inte gick så bra som ni förstår) & stoppade in det under min läpp för att det skulle se ut som snus. HAHA!
Alltså, är jag den enda som var såhär ofantligt trög som liten? Vad var tanken med det liksom? Att folk även om det sipprade ner grus från käften på mig, på allvar skulle tro att jag som typ 10-12 år gammal snusade?
Nu gör jag det dock, men jag kan lova att det INTE är grus jag har under läppen...

2 kommentarer

'

18 Feb 2011 18:55

Haha bra om du följer reglerna, sis. :(

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

19 Feb 2011 01:16

Neeej Malin sluta upp med att snusa bums :O

Btw så skrattade jag gott åt dina historier, jag var väääldigt konstig när jag var liten också.

Kommentera

Publiceras ej