Dag 11 – Mina syskon.

Jag har ju nämnt lite om dem i ett tidigare inlägg angående min familj.
Meeeen.. here we go!

Joacim - Min 2 år yngre bror. & ja.. han hade velat att jag skrev hur fruktansvärt "elak" jag var mot honom när han var liten, så jag gör väl det. Done!
Men vilken storasyster/storebror har INTE varit halv dum NÅGON GÅNG mot sina yngre syskon?

Hur eller hur. Jag kan väl inte påstå att jag har en jätte nära relation med min bror. Men på senare år har den blivit betydligt mycket bättre än den någonsin varit. Han kommer till mig när han vill ha råd, angående kärlek eller vad det nu kan tänkas vara & det värmer mig faktiskt. Jag tycker om att han "ser upp" till sin 2 år äldre syster!
Det är ju lite det min roll är tycker jag. Att faktiskt finnas där för mina 2 små pluttar när dem behöver.
& det tänker jag aldrig någonsin sluta göra!

Sofie - Min 7 år yngre syster.
Som jag för övrigt ville skulle heta Amanda! Haha.
Har ju ingenting med saken att göra, men så var det. Så blev det dock inte, eftersom hon heter Sofie & ingenting annat. Det är likadant där, jag har inte en jätte mega bra relation med henne, men vi har alltid kul tillsammans, & det kommer många skratt från båda två när vi väl sätter igång. Hon har väl inte riktigt kommit till "fråga-syrran-om-råd" stadiet än. Men det kommer nog!
& om du inte redan vet det sofie - så finns jag alltid här & har ett öra över till dig om du vill prata om något!
Jag tror att jag kan komma med bättre respons än du tror!
& jag har ju faktiskt nu när jag nämner det varit din stötte pelare när det gällde en boy för ett tag sen.
Jag sa att du skulle göra si & så för att han skulle höra av sig till dig. & vad hände?
Han hörde av sig, ofcourse.
Jag är allt annat än dum ibland.

Hur eller hur så älskar jag er oändligt mycket, så länge mitt hjärta slår & många dagar efter det. <3

Kommentera

Publiceras ej