Naeh
.
Både jag & min kärlek har kommit fram till att jag är hemma när jag är med henne.
& det kan man tolka som man vill.

Jag tolkar det som att jag är hemma när jag är med henne. Jag känner att jag landat så fruktansvärt rätt i hennes famn. & att jag har fått äran att bli en så pass stor del av hennes liv, gör mig till den lyckligaste som går i ett par skor. Det känns mer rätt än någonsin, & jag menar det verkligen när jag säger det - jag hoppas innerligt att hon är min även om 60 år.
Jag har upplevt många tjejer i mina dar, men jag behöver inte uppleva någon mer. Jag vill inte uppleva någon mer.
Jag vill bara ha min Johanna. Min.. gud, det smakar gudomligt gott i munnen att få säga det om henne.
Min min min! Aaaaah!

Nåväl, jag åkte & överraskade henne igen i Fredags. I lördags när vi kom hem från Ida, kände jag mig allt annat än kry. Var inte på humör för fem öre, så jag tog tempen.. guess what? 39,6.
& så var det med det. Jag blev liggandes en hel vecka typ med 39 graders feber dagarna i ända.

Inget mig emot på det sättet att jag blev omhändertagen som den största prinsessan på jorden typ!
Första morgonen lurade hon i mig att hon skulle gå upp &.. vad det nu var.. & så kommer hon ner efter en stund med en frukostbricka! Nybakta scones hade hon bakat! & så ett glas med färsk kall juice! Visseligen fick jag inte i mig mer än en halv liten scones bit, men bara själva grejen att hon gjorde en sån sak för mig betyder mer än allt guld i världen.

Det är dem där små sakerna som verkligen får en att inse hur bra man har det. & hur gudomligt lyckligt lottad jag är som har en så fantastisk människa i mitt liv. Johanna - jag älskar dig nu, imorgon & för alltid! TACK för att du finns & förgyller varenda sekund av mitt liv. För första gången på 24 år älskar jag mitt liv. & det är tack vare dig.
Så från djupet av mitt hjärta - TACK för alla stunder av lycka du ger mig! <3

När jag satt på tåget hem idag så tänkte jag "Gud, jag kan verkligen se mig själv med den här kvinnan om 30 år! Det är henne jag vill gifta mig med! Det är henne jag vill ha mina 2 barn med! Det är henne jag vill skaffa min hund tillsammans med! Det är henne jag vill bo i en mysig lägenhet med!" & det slog mig verkligen idag hur fruktansvärt mycket jag vill att det ska bli så. Jag vill vara med henne för resten av mitt liv!
Förstår ni hur stort det är? Att verkligen på riktigt få den känslan i hela kroppen, & bara sitta & le åt hur underbart allt är! Gud, helt obeskrivligt. Bara hoppas att det är besvarat, haha.. illa annars! 

2 kommentarer

Ida

25 Feb 2011 22:21

Ni är ju för söta tillsammans! :D

Malin

26 Feb 2011 15:15

Jamen visst är vi! :D Tihi. Antar att det är Ida Olsson som skrev det? :b

Kommentera

Publiceras ej