Jag har hela tiden trott att Melodifestival handlar om att skicka ett bra SÅNGnummer till Eurovision i Maj.
Det finns tydligen många som inte håller med mig, av någon outgrundlig anledning.

Har jag helt fått det här om bakfoten?
Är det ett "perfekt" DANSnummer som ska skicka till Eurovision? & oavsett om sången är fruktansvärd, är det helt enkelt dans numret som räknas?
Give me a fucking break.

Melodifestival för mig handlar iaf om att skicka vidare den låten med bäst chanser att vinna hela rasket i Maj. Baserat på SÅNGEN & LÅTEN. & inte på något jävla dansnummer. Jag bryr mig inte ett skvatt om något fjantigt dansnummer.

Som Danny Saucedo i år. Tidingarna skriver & mer eller mindre mördar hans låt. Men han ska vinna.
Bara för att hans scennummer & hans upp pumpade kropp är freaking awesome!
Han var förhandstippad att gå till final redan INNAN man ens hört låten. Bara för att han har ett sexpack på magen.
& det får mig bara att skratta hyseriskt, för att det är så jävla löjligt.

Likt Eric Saade förra året med Manboy intryckt i låten 24 ggr under 3 minuter. Ska absolut inte Danny vara sämre, utan trycker in "In the club" hela 35 gånger under samma tid.
Det är i princip det enda han sjunger. Med undantag för väldigt korta mellan fraser.

Den enda trösten i det här fjanteriet är väl att han absolut inte har någon som helst chans i Eurovision om han nu skulle komma dit. Det har jag redan bestämt innan jag ens hört dem andra bidragen. Kan dem, kan jag.

1 kommentarer

Ibrahimnicole

08 Nov 2011 07:41

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

Kommentera

Publiceras ej