Tänkte slänga upp svaren på alla dem miljoner frågor ni ställt i min "frågestund". Enjoy.

Vill du har barn? I så fall, vill du vara den biologiska mamman eller vill du att din tjej ska vara det? Eller är du mer inne på att adoptera?

Mitt svar: Hm, jadu. Bra fråga! Jag vill nog att min flickvän ska vara den biologiska. Hon är ju så fruktansvärt vacker. Tänk ett barn med hennes gener! Nejmen, klart jag skulle vilja vara "hel" mamma också, men jag tror jag vill att min flickvän får stå för den biten. Det blir ju ändå mina små pluttar på ett sätt iaf!

Vad är ditt drömjobb?

Mitt svar: Också en väldigt bra fråga. Jag har ju faktiskt i nuläget inte någon som helst aning om vad jag vill jobba med. Jag tycker om att jobba mycket med mina händer dock, så något jobb där jag får jobba med händerna iaf!

Har du testat några droger?

Mitt svar: Räknas snus? Haha, nej.. skämtosido. Mitt svar blir kort & ärligt. Nej. & tänker aldrig någonsin göra det heller. Eller jo, när grisar kan flyga & helvetet frysit till is.

Har du nån tatuering? I så fall vad och vart? Eller vill du tatuera dig?

Mitt svar: Nix. Det har jag inte. Jag skulle däremot absolut kunna tänka mig att tatuera mig. Men då ska det också vara något som betyder väldigt mycket. En text maybe. Men absolut inte min partners namn tex. Hur mycket jag än älskar henne & hur mycket hon än betyder för mig. Men.. gud förbjude, om det skulle ta slut vill jag inte sitta där med ett namn jag aldrig riktigt kan få bort.

Hur ser din drömdag ut?

Mitt svar: Oj, vet inte riktigt om jag förstår frågan faktiskt. Haha, men det är kanske en tolkningsfråga.
Erhmf.. Ja.. typ en dag med mycket skratt, glädje & tokiga påhitt. Ungefär så som mina dagar ser ut nu. Alla dagar är underbara när jag har min kärlek Johanna i mitt liv! <3

Var vill du helst åka på en veckas semester?

Mitt svar: Till min kärlek? Haha, nej.. men.. det spelar mig faktiskt inte så stor roll. Är det bara långt utanför sveriges gränser är jag glad. & om det på något sätt inkluderar ett närmare möte med delfiner. Det är min stora dröm i livet, att någon gång få simma med delfiner. Det djuret berör mig så fruktansvärt djupt att det är creepy. Bara jag SER en bild på delfiner, brister jag ut i gråt. And dont ask me why, cause i have no answer.

Kommentera

Publiceras ej