Det slår mig varje dag, hur lycklig jag är!
Jag kan med handen p
å mitt hjärta svära på min älskade katts grav att jag aldrig varit i närheten av det här. Aldrig någonsin!

& jag kan lista ut med lillt
ån vad många av er tänker i samma stund som ni läste det. "Gud, hon har sagt så, så många gånger förr!" Jajo, maybe baby.

Men om det h
är är kvinnan jag skulle kunna gå hundratals mil bara för att få äran att se.
Om det h
är är kvinnan som jag skulle kunna kliva över berg & dal bara för att få vara med.
Om det här är kvinnan jag skulle kunna offra väldigt mycket för utan att blinka.
Om det här är kvinnan som får mig att smälta i varenda kroppsdel när hon ler & skrattar.
Om det h
är är kvinnan som får min tunga att sno sig i munnen på mig, bara tanken på att hon är min.
Om det här är kvinnan som får varenda muskel i min kropp att knyta sig av lycka varje gång jag pratar med henne.
Om det h
är är kvinnan som får mina käkar att gå ur led bara jag tänker på henne.
Om det här är kvinnan som får mitt hjärta att slå dubbla slag bara tanken på oss.
Om det h
är är kvinnan som blankt får mig att blunda för allt förutom för henne.
Hon är kvinnan som fullständigt vunnit varenda liten fjuttig centimeter av mitt hjärta. Av hela mig.
Säg mig.. är inte det kärlek?

& when it all comes down to it..
är det endast jag & ingen annan som verkligen vet hur jag känner för henne.

Om jag inte hade varit otroligt lycklig just nu hade inte folk hipp som happ from the open air sagt saker som
"Du ser så lycklig ut!" "Jag är kär! Det måste vara därför!" "Ja, jag ser det!"

Folk SER till&med att jag är fullständigt blown away & galet kär. Det har aldrig tidigare skett.
Det s
äger iaf i mina ögon ett & annat.

Johanna - Jag
är fullständigt totalt galen i dig. Som jag sa senast idag "jag kan inte förklara vad det är du gör med mig." Det vilar något magiskt över den kvinnan. & det har jag sagt sen dag 1.

Om 10 dagar har hon varit min i ett halvt år. Dem mest magiska 6 månaderna i mitt liv!

För hon - hon som får mig att tappa andan. Hon är min. min. Min. MIN! <3



You're like a breath of fresh air
Everytime I'm 'round you
You take away all my despair

Anytime I'm feelin' down or blue
Baby, all I got to do is think about you

You're like the gentle kiss of the rain
Everytime I'm with you
You wash away all my pain

Anytime I'm feelin' down or blue
Honey, all I got to do is think about you

I would do anything

I would do everything
I would do anything just to be with you
I would go anywhere just to know you You were there
I would go anywhere just to be with you

You're like the spark of the fire

You can do long my, my desire

Anytime time I'm feeling down or blue

Honey, all I got to do is think about you
If I'm feeling down or blue
I think about you

Kommentera

Publiceras ej