Livet är fullt av överraskningar
.
Som jag alltid sagt, sen första gången jag hörde det; Life is like a box of choclate, you never know what you gonna get.

& jag har haft turen att få den finaste chokladen i hela kartongen.
Jag är så tacksam att jag valde just den, av flera miljarder möjliga.
Jag tror varken hon, eller jag inser hur fruktansvärt lycklig jag är över mitt val.

Den här kvinnan har kommit att ta den största biten av mitt hjärta, & mer eller mindre gjort mig till en bättre människa.
Jag är fruktansvärt mycket tryggare i mig själv sen hon tog steget in i mitt liv, jag har betydligt bättre självförtroende (vill jag iaf intala mig själv), jag skiter numera fullständigt fan i vad folk tycker om mig, & jag är långt ifrån osäker i mig själv.

Mitt hjärta har gråtit klart över kärleken. Jag har hittat hem.

& Johanna - min kärlek. Jag vill vara med dig om 1 månad. Jag vill vara med dig om 10 år.
Jag har upplevt klart kärleken, det är dig jag vill fortsätta upptäcka med - varje dag tills jag slutar andas.

Jag har känt den här underbart vackra kvinnan i snart ett halv år, & många av er tycker säkerligen att jag går för fort fram med hur jag känner. Men vet ni en sak? Ni är inte där & ser oss IRL, ni ser inte hur lycklig hon gör mig från topp till tå. Ni är inte där & ser hur hon hela tiden får mig att le. Ni är inte där & ser hur mycket trygghet hon skänker mig. Ni är inte där.

Fan vad jag älskar kärleken. & kärleken är du Johanna. TACK för allt du ger mig, stort som litet, & tack för den trygghet du ger mig. Tack för att du är min. Tack för att jag är din. Tack för hur du får mig att må.

Du & jag mot världen älskling. Du & jag mot världen. Alltid. Jag älskar dig! <3

1 kommentarer

Emma

03 Jan 2011 17:34

Jag förstår precis hur du känner! Trots att det gått ganska kort tid så är jag helt säker på att han (i mitt fall) är den rätta för mig. Det är inte många som får den chansen att hitta den rätta. Är glad för din skull (och min egen hehe) :)

Kommentera

Publiceras ej