Jag vet att jag är gräslig på att uppdatera, men har man en dator där man hela tiden får kopiera & sen klistra in å, ä & ö, LOVAR jag att man drar sig för att hålla på med något som har med bokstäver att göra.

Men hur som haver. Pepp var det ja.
Nu är det bara 9 dagar kvar, sen drar det roligaste på hela året igång - Hultsfreds festivalen!
& jag längtar så att jag håller på att spricka!
Melissa Horn inviger hela festivalen, så det jag absolut mest sett fram emot, är förbi redan första dagen.. men vad gör det, när jag redan nu vet att det kommer vara ett minne för livet att få se henne igen?

Festivalmaten, människorna, att få vara där med mammut, doften av alkoliserade människor, ljudet från alla omkring sparkade burkar, doften av mat, känslan av solen, njutningen av all musik.. listan kan göras lång.
Det enda som betyder något är att jag kommer vara där!

Nu har jag gått & blivit med feber också. Runt 38 grader varm är min kropp just nu as we speak.
& så har jag gått & blivit med Iphone också, men det visste nog dem flesta.

Dock är min telefonlista iprincip tom eftersom jag var tvungen att återställa min andra telefon, eftersom jag förhoppningsvis hittar en köpare på den.

Nu, ska jag spela sims 3, leva livet. Ciao jao!

Kommentera

Publiceras ej