Jag har fått en del frågor. Kul!

Nu ska jag bara ge dem ett svar också.. & dem kommer här! Hoppas det smakar!



Mia frågar:

Tror du att du funnit din kärlek i livet, eller oroar du dig för att din tidigare olyckliga cirkel förföljer dig?

Malin svarar:

Jag tror att jag har funnit min kärlek i livet, svar ja. Det känns faktiskt fruktansvärt rätt. & det kände jag redan första dagen vi träffades. Det kändes som om vi hade känt varandra i flera år! Vilket jag aldrig varit med om tidigare.
Men om jag är orolig för att min välkända "olyckliga cirkel" precis som du skriver förföljer mig?
Mitt svar är utan tvekan; JA! även om det känns väldigt rätt med just Johanna, finns det alltid en oro inom mig som är rädd för att jag ska bli sviken igen. Jag menar, har alla mina andra förhållanden känts bra som tusan i början för att sen visa sig bli ett helvete.. så kommer nog känslan av att min "lyckliga cirkel" när som helst kan bli en "olycklig cirkel" igen alltid finnas där i bakgrunden.


S frågar:
Hur är det mellan dig och Johanna? Är ni lika kära?

Malin svarar: Det är hur bra som helst mellan mig & Johanna. & på din fråga om vi är lika kära svarar jag; Ja, självkart! Hade jag inte varit skogs kär i henne, hade hon inte varit min flickvän!
Men om vi är lika kära som vi var i varandra i början?
Jag kan säga såhär..
Både jag & Johanna är väldigt överens om att kär har olika "stadier".

1. I början är man löjligt fnittrig, man kan knappt äta i närheten av varandra, det bubblar i magen & man kan inte sluta le. Det enda man tänker på om dagarna är att man vill vara med varandra. Man ringer till varandra minst 100 gånger om dagen.

2. När man varit tillsammans ett tag, vet man (förhoppningsvis) vart man har varandra, man kan vara mer avslappnad i närheten av varandra, & man öppnar sig på ett helt annat sätt inför varandra. Pirret ligger dock fortfarande & puttrar!

3. Stadie 3, kan man väl säga mer är en sammanfattning av dem andra två stadierna.
Man är fortfarande otroligt kär, bara det att det kanske inte lika tydligt "syns". Do you get my point?
Kort & gott - vi älskar varandra. What more can i say?



Nat the twat frågar:

1. Varför vill du så desperat ha frågor? :D

2. Och sen: Vart och med vad jobbar du? (Ibland är du arbetslös och ibland jobbar du i dagisköket, jag förstår inte!)

3. Och sen: Vad är dina dåliga sidor?


Malin svarar:
Som svar på fråga 1 svarar jag precis som det står i bloggen, att jag tycker det är fasligt kul att besvara frågor!
Och på fråga två blir mitt svar, jag förstår om folk kan bli förvirrade, eftersom jag själv är det i det ämnet.
Jag jobbar alltså som vikarie inom kök för tillfället. Vilket innebär att dem ringer in mig när dem behöver folk. Ibland med direkt längre "schema" & ibland blir jag bara inringd. Get it now? haha
& mitt svar på vad mina dåliga sidor är så vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva, haha. Att jag är envis? Men det behöver ju samtidigt inte vara något dåligt? Hm, vad mer? Att jag snusar? haha.. nej, jag har inte så många dåliga sidor, tråkigt nog.. Eller klart det finns dåliga saker med mig, men dem ligger nog på botten av min kropp & är svåra att hitta!


Josefina frågar:
Om du fick välja ett jobb i världen, vilket skulle du tagit då?

Skulle du tänka dig att dra iväg som volontär eller au pair fastän du har förhållande? Eller om tjejen följer med också?


Malin svarar:


Oj, första frågan är så svår! Jag har fått den förut & vet inte om jag direkt gett något bra svar på det. Men.. Någonting med människor? Med händerna? Med djur? Haha, du ser! Men jag har ju faktiskt alltid drömt om att prata i radio, så mitt svar får helt enkelt bli - Radiopratare!

Nah, jag tror inte att jag vill utomlands för att jobba. Visst tusan vore det härligt! Men naah. Om Johanna hade kunnat följa med, så hade jag absolut inte haft några problem med det. Dock hade jag varit väldigt noga med att välja VART jag skulle jobba i så fall. Jag åker banne mig inte vart som helst.


& Nat the twat frågar igen:

Du har ju alltid tjatat om att du vill gå upp i vikt - hur går det?
- VARFÖR I HELVETTE TAGGAR DU AV ALLA BILDER PÅ FACEBOOK? Jag har sett ALLA bilder på din bästa kompis konto och DOM ÄR SÖTA så sluta tagga av dom för du är JÄTTEFIN. Skaffa lite självförtroende kvinna :) Enough said! (HAHA JA JAG HAR SNOKAT JAG ERKÄNNER!)

Malin svarar: Det går finfint med min viktuppgång! Förut har jag ställt mig på vågen & den har visat typ.. 55 kilo. Nu väger jag minsann hör & häpna.. *springer & väger sig* 62.8 kilo! Vilket med andra ord är en viktökning på drygt 7 kilo! Happy me!
& som svar på dina andra fråga.. så blir mitt svar tyvärr oavsett vad du tycker, att dem är fula & att jag absolut inte trivs med att låta hela Facebook se dem! Jag har alltid tyckt att jag blir otroligt dålig på bild, vilket också resulterar i att jag väldigt sällan uppdaterar med egobilder. Men tack, sitter & storler för komplimangerna du öser över mig!



Det var allt. Hoppas det smakade!

Kommentera

Publiceras ej