Jag funderade på det igår när jag skulle lägga mig. Det är ju faktiskt väldigt många bloggare som har videoinlägg i sina bloggar. & jag är faktiskt sugen på att testa & tänkte väl mer eller mindre se om intresset för det finns från eran sida!?

Jag kan absolut inte lova att det faktiskt blir något när det väl kommer till krita, med tanke på hur fruktansvärt dålig jag blir inte bara på kort utan även på film.. haha, men okej..... jag lovar att jag bjuder på det!

Sååå.. för att det inte bara ska bli tråkiga inlägg om vad fan jag gör, eller vad jag har ätit till lunch, så tänkte jag att ni helt enkelt får komma med förslag. Som jag sen i min tur mer eller mindre helt enkelt gör något av!
Vi kanske kan kalla det uppdrag?

Jag tänkte börja redan i morgon med första videoinlägget, så kommentera massor nu på vad jag kan göra!

2 kommentarer

Twat

09 Jul 2011 23:36

Du har min röst på det :)

Malin

09 Jul 2011 23:45

Gutt! Då återstår bara frågan VAD jag ska videoblogga om, ideas? :b

Kommentera

Publiceras ej