Jag förstår inte. Jag vill inte förstå.

F
örst smällen i Sthlm, & nu smällen i Norge. Plus massakern. Vart fan är världen på väg? Helt käpp rätt åt helvete fel håll iaf. Hur kan man som "människa" göra en sån sak? Hur får man ens en sån tanke i huvudet? "Nej, nu ska jag in till Utøya & ha ihjäl oskyldiga ungdomar!". Då har man tappat sina skruvar i huvudet way back.

S
åg en film ← igår. & den fick mig att på riktigt må illa. Jag mår illa av att det finns så otroligt mycket hat i världen. Så jävla mycket orättvisor. Så mycket ondska.

Om det nu fanns en "gud" hade han verkligen som v
ärnade så mycket om människor, & ville att dem skulle vara goda, skapat dessa monster med ett enda motto - att förstöra våran värld?

Jag tror inte på några övre krafter längre. Det var länge sen jag gjorde.

Alla mina tankar går till vårat grannland Norge just nu. & jag ska minsann tända ett ljus för varenda själ som han gjorde slut på, den där dagen.

2 kommentarer

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

24 Jul 2011 22:25

"Gud" är inte ondskan, det är vi människor som skapar den.

Malin

24 Jul 2011 22:48

Never said anything else :p True story!

Kommentera

Publiceras ej