Nedräkningen har börjat! Nu är det nära! & jag längtar så jag håller på att spricka! <3

Det absolut första som kommer hända när jag sätter min fot på Hultsfred festivalens mark är att vila ögon & öron på den kvinnan som har kommit att göra väldigt stora avtryck i mitt liv. Kan det bli bättre? Dont think so.

Jag har aldrig varit s
åhär upp över öronen förälskad & betagen av någons musik tidigare.
Kanske beror det på att jag faktiskt känner igen mig i hennes texter? dont know.

Faktum kvarstår dock - Hon gör svensk musik vackrare än den någonsin tidigare varit!

& med tanke på att hon är först ut, kommer jag hela festivalen gå runt med ett leende på mina läppar.

Så ser eller hör ni någon som skuttar runt & nynnar Melissa Horn låtar längst bak i matkön, eller intryckt på (gud bavare mig väl!) en bajamaja är det med stor sannolikhet jag!

Kommentera

Publiceras ej