1. Jag granskar tydligt mitt rum uppifrån & ner, varje gång jag kliver innanför dörren om det finns någon spindel där inne. Om så är fallet, halvsnubblar jag ut med huvudet före, om så inte är fallet, suckar jag av lättnad.

2. Jag tror stenhårt på att Linda Bengtzings låt "E det fel på mig" & frasen "Men ändå i min fantasi, finns en annan i mitt liv" är tillägnad mig.

3
. Jag är en data spels nörd. Jag avgudar alla affärer som innehåller dator spel. & kan spenderar x antal timmar inne i en sån affär, & går helst inte ut förrän jag har ett spel i min hand.

4. Jag har haft 8 gurls med start när jag var 16 år. Där 3 av dem är strul & resterande 5 är förhållanden. Varav mitt längsta varade i nästan 4 år. Däremot har jag haft otaliga "crush'es" på många fler än så.

5. Jag är en gigantisk tjejtjusare. Finns inget annat i mitt huvud än gurls, gurls, gurls. Skulle nog påstå att jag är mer into gurls än min straighta lillebror.

6. Jag är ingen party prinsessa för fem öre. Jag super till MAX 2 gånger om året. Varav 1 gång är på Hultsfreds festivalen, som jag för övrigt riskerar att få promenera själv på i år. Så finns det någon där ute som ska gå som jag kan få spenderar dagarna där med?

7. Jag skulle inte kunna leva utan min dator
. Eftersom jag har långt ifrån många vänner, är internet en viktig del till att ha kontakt med dem som faktiskt betyder något.

8. Jag hatar mitt hår över allt annat i världen. Det blir aldrig som jag vill! Jag kan tova till det hur mycket som helst för att få det att bli "fluffigt" men ändå efter en kvart lägger det sig ner, & jag ser därmed ut som en slickad katt i håret.

9. Jag är livrädd för hajar. & hur töntigt det än låter, har jag därför svårt att bada. Även om det så är i en insjö i Sverige. Jag avskyr att inte kunna ha koll på mina fötter.

10. Jag är ingen singelmänniska. Trivs verkligen inte med att vara singel. Även om jag inte skulle trivas i ett förhållande, är det inte jag som vill ta steget att lämna. Helt enkelt för att jag är så jävla rädd för att bli själv. Pretty sick, right?

Kommentera

Publiceras ej