Jag ger dig en utmaning
.. klarar du dessa 10 minuter UTAN att fälla en tår, ska du f
å 1 miljon.
Eller nej, du f
år priset "iskallast i världen" stämpeln.

Jag gr
ät efter första minutrerna. My god, barnen! Dont know why, men jag gråter MER när jag ser ansiktsuttrycken på dem! & orden sen då, herregud!

Det
kan inte vara mycket som slår att träffa någon som varit ute i krig, & som sen kommer hem, utan minsta förvarning & bara står framför ögonen på en!

Herregud, jag kan inte ens f
öreställa mig (& vill inte heller för den delen) hur det måste vara att ha någon nära ute i krig med vetskapen om att dem faktiskt kanske inte kommer tillbaka. Någonsin! & hur det sen måste vara att efter så länge få hålla om personen igen!

Amazing, milt uttryckt!

2 kommentarer

Poffie! :*

17 Jun 2011 17:40

Shit, grät som en liten flicka! D:

Malin

17 Jun 2011 20:38

Hell yeah, me too! :c

Kommentera

Publiceras ej