Har du något gosedjur liggandes hemma?
Då kan den vara till stor njutning för någon med den sexuella läggningen vars namn är Plyschofili.
Det är alltså helt enkelt en läggning som går ut på att bli upphetsad av gosedjur av alla dess slag.

Det f
år mig som absolut inte lider av detta (tack & lov?) att undra vad njutningen med det är?
är det verkligen samma sak som att tex jag är homosexuell?
Att min läggning är att tända på dem vackra kvinnorna, & enda skillnaden är att andra tänder på gosedjur?
Haha, jag har dock v
äldigt svårt att se det på det sättet.
För mig är det helt obegripligt att förstå hur någon kan tända på en dammig gammal nallebjörn i hörnet i din dotters sovrum.

Kan man serri få bonge (& gud bevare mig väl av allt där emellan) & ORGASM av att vila ögonen på ett gosedjur vars innehåll består av typ.. bomull? Istället för att banka på något så vackert som människan?

Faast, det är väl lika "udda" som att vara homosexuell.. eeeeeller?

4 kommentarer

Anonym

14 Jun 2011 23:58

Som sagt man ska vara öppensinnad, och lika lite som du blir kär i alla tjejer du ser blir "dem" kära i alla mjukisdjur de ser. Det handlar nog snarare om tankar, fantasier och olika situationer de befinner sig i.//zanna

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

15 Jun 2011 19:23

Mja, kanske en aningen mer udda att tända på någonting som inte är mänskligt ;) Lixom, det är inte ens samma "art".



Ps: Btw mååååste du verkligen ha detta typsnitt det gör ont i ögonen när man försöker att läsa! Ps2: Gullig design btw!

Alva

12 Jul 2011 13:27

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

Malin

12 Jul 2011 16:06

Oh, tack Alva! Jag kanske kan hjälpa dig? :)

Kommentera

Publiceras ej