Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Alltså.. grr! Vem är det som har gjort vissa av dem här challenge frågorna egentligen? Så jävla urtråkiga vissa, att man kan kräkas.

Aja, som ni förstår tänker jag absolut INTE skriva om vad jag hade på mig idag, för tror ärligt talat inte att intresset är så väldans stort!

Såå.. med andra ord skriver jag om något annat idag. & lotten föll på - Dag 14 - ER!

Jag tänkte på det på jobbet idag, att jag är så jädrans nyfiken på vilka det egentligen är som verkligen slaviskt följer min blogg, mina såkallade "prenumeranter" & alla ni andra som kollar min blogg!

Jag vill helt enkelt veta vilka ni ALLA är. & vill därför att ni kommenterar det här inlägget med vilka ni är, & hur det kommer sig att ni fick upp ögonen för min blogg & hur det kommer sig att ni läser den.. & ni som har egen blogg, låt mig veta vad den heter så får ni kanske en till följeslagare! You never know.

Spelar ingen roll om jag redan vet några som följer den, jag vill veta ändå!
Någon som jag TROR följer den, kanske inte alls gör det &såvidare.

& jag tycker ju väldigt mycket om att svara på frågor, så om det är något - vad som helst, ni undrar över...
- FRÅGA! Ingen fråga är för dum.

Så, shoot nu fi faaan! Hit me baby!

P.s resulterar det i att ni skiter i att göra det jag bad om, avslutar jag min blogg! D.s BIG BIG förlust! ;c

8 kommentarer

Manuela

10 Mar 2011 20:16

Jag följer så klart din blogg, för att du är min bästa vän och jag vill veta vad du har för dig, nu när vi ses alltför sällan! Saknar dig min ört <3

Malin

10 Mar 2011 20:26

Aww, lilla mammut. Tihi! Jag saknar dig också! <3

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

11 Mar 2011 09:49

Vilka hotelser! Du vet ju att jag fortfarande följer din blogg, även fast min över två års långa crush på dig är som bortblåst så uppskattar jag fortfarande din blogg hemskt mycket :)

lovisa

11 Mar 2011 10:17

godmorgon allt bra? :D

lovisa

11 Mar 2011 15:32

sv: så bra:) nej jag hittade hit idag faktiskt! :)

josefina

11 Mar 2011 15:38

hitta en text inne på internet som du skrev och sökte på den inne på google och då kom din blogg upp och sen dess har jag läst den :) du är otroligt duktig på att skriva men det har du säkert hört. men iaf gillar din blogg

Johanna

13 Mar 2011 20:57

Tycker du skriver riktigt bra och djupt. Hittade dig via din bonus SIS. Lycka till dig och din kärlek <3

Simone

14 Mar 2011 10:28

Læser också din blogg då & då :)

Kommentera

Publiceras ej