Dag 17 - Mitt favorit/värsta minne.

Hm, har funderat lite på den där.. & det finns så många. Så jag tänkte att NI som läser min blogg, ska få hjälpa mig att komma underfund med vilket minne jag ska skriva om. Vilket ni med andra ord är mest nyfiken på.

Så, vill ni att jag berättar om..

1. Hur min familj tog det när jag kom ut som homosexuell.
2. Hur hela första helgen var när jag träffade min stora kärlek Johanna.
3. Min tid i skolan med all mobbing.
4. Min ensamhet (låter väldigt töntigt iofs, men men)

Eeeeller, finns det helt enkelt något annat som ni är nyfikna på att veta om mig? Frågan är fri. Jag svarar.

Sen... kommer jag in på flera. Kommentera & hjälp mig. NU!

1 kommentarer

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

17 Mar 2011 20:23

Sv; VADÅ USCH? :O Det är en hemlös som gosar med en hund, hur gulligt som helst tycker jag! Hundar är fördomsfria djur, de älskar alla som har ett gott hjärta.



BTW, alternativ nummer 4. 1 och 3 har du skrivit om förr många gånger.

Kommentera

Publiceras ej