Sådär ja, då var sidecuten på plats
.

& ja.. bilden är verkligen halvrisig. Men jag orkade inte be min lillasyster att desperat få fram en bra bild, när jag verkligen inte som ni vet - fastnar på bild.

& nej - jag har inte rakat HELA ena sidan som bilden berättar. Jag har bara "dragit" bak håret. För att det helt enkelt ser bättre ut. I mitt tycke.

Så vad säger jag om min nya frilla? Jag trivs faktiskt bättre än jag trodde. Men det ser fan så mycket bättre ut irl än på bild kan jag lova er. Så med andra ord - frillan kan inte beskrivas, den måste upplevas.

11 kommentarer

Cajsa Littorin

21 Mar 2011 20:04

Grymt snyggt malin....du passar skit bra i sån frisyr....

Malin

21 Mar 2011 20:05

Tack så mycket Cajsa! :D Glad jag blir!

Anonym

21 Mar 2011 20:11

ne helt fel på dig :( blir för lång panna, om man får säga så?

ja, annars så! =)

Malin

21 Mar 2011 20:27

Patetiskt att du inte kan stå för vem du är till & börja med :b Sen kan jag säga om jag förstår eller inte.

madde-hårdrocks morsa till dottern charlie

21 Mar 2011 20:28

Riktigt snyggt Malin !

Malin

21 Mar 2011 20:30

Tack Madde! :)

Johanna ZÄTA

21 Mar 2011 20:44

Du ser sjukt elegant ut, riktigt vuxen! Och du fick definitivt inte lång panna, däremot ett jävla fint svall i håret!!! Du ska vara galet nöjd!!! :D

Malin

21 Mar 2011 20:50

ZÄTA; haha.. tack för komplimangen för min icke långa panna. HAHA. Förstår inte vad idioten som inte ens vågar stå för vem hon/han är yttrar sig ens. Hon/han är välkommen att tycka till när personen i fråga vågar stå för vem det är! :) Jag är skit nöjd! :D

Lina

21 Mar 2011 20:58

Skitsnyggt! Och om det ser ännu bättre ut irl så är det ju helt galet snyggt! :)

Din kärlek!

21 Mar 2011 20:59

Du är sååå grymt snygg älskling! Du passar verkligen i det, och nej. Du får absolut inte för lång panna! Denna person som sa det har förmodligen en överdrivet lång panna själv kanske!? Nåja. Jag älskar dig min prinsessa! :)<3

Din kärlek!

21 Mar 2011 21:00

Du är sååå grymt snygg älskling! Du passar verkligen i det, och nej. Du får absolut inte för lång panna! Denna person som sa det har förmodligen en överdrivet lång panna själv kanske!? Nåja. Jag älskar dig min prinsessa! :)<3

Kommentera

Publiceras ej