Dem pratade om det på Big Brother i gårdagens program. & det fick mig att formulera denna fråga som snart följer.
Men först vore det nog en bra ide att berättade vad dem pratade om, så att frågan överhuvudtaget kan ställas, haha.

Jo, dem pratade om otrohet. Ni vet det som jag avskyr mest av allt på hela jorden. & jag skulle aldrig någonsin kunna bli medlem i otrohetsklubben, för det kommer aldrig hända. Då har jag isåfall balls att göra slut innan jag sticker in min tunga i någon annans mun. However, dem pratade om att otrohet såklart inte är OK. MEN att frestelser hela tiden finns nära till hands. True story? Jag vet inte. Själv har jag aldrig upplevt det heller.  

Så, lite in på den banan är min fråga.

Tänk dig att du ligger & är intim med din partner. Det slutar med att ni har sex. & nu bara antar vi att din partner i själva verket inte tänker på dig när ni har sex, utan på någon helt annanNu till min fråga;

Tycker ni att det är att vara otrogen? Varför i så fall? Eller varför inte?

Frågar ni mig, så blir mitt svar följande;
JA! Det är utan tvekan otrohet i mina ögon. Har man en partner är det big big NO att ligga & tänka på någon annan när man låter sina händer trava på sin egen kropp, eller när man är "vuxen intim" med sin partner. Det är ju inte otrohet som i FYSISK otrohet, men det är ju PSYKISK otrohet. Som inte är långt ifrån samma sak i mitt tycke.
Älskar man sin partner är det inte under några som helst omständigheter OK att tänka på Ulla, Kurt, Berit, Sven eller whatever när ens partner i själva verket kanske heter Britt, Rut, Bertil eller Olof. PERIOD!

Så, tänker du på någon annan än den du är tillsammans med när ni har sex, är det kanske time att ta itu med dina problem. Innan det går så långt att du kanske skriker "ÅH OLOF, TA MIG! eller "ÅH BERIT, DU ÄR SÅ SKÖN!" när din partner inte alls går under det namnet.. akward värre.

5 kommentarer

Johanna

23 Mar 2011 19:24

Jag vet inte om jag skulle kalla det för otrohet riktigt måste jag erkänna. Det är inte okej, defenetivt inte! Men otrohet känns nästan för hårt. Däremot tror jag att det är något som kan leda till otrohet. Man är ju van vid att tänka på någon annan, då kan man lika gärna testa det med den personen också.

Ps. Jag älskar dig! ^^<3

Lina

23 Mar 2011 20:37

Jag tycker inte att det är otrohet eftersom man faktiskt inte gör någonting. Jag menar, ibland kan jag hata någon så mycket att jag inombords kan se mig själv slå ihjäl den personen, och inte är jag en mördare för det. :)

Jag tycker definitivt inte att det är okej om man tänker på någon annan när man har sex med sin partner, men det tyder ju bara på att man inte älskar sin pojkvän/flickvän speciellt mycket trots allt.

Så känner jag. :)

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

24 Mar 2011 03:04

Jag klarar inte av att tänka på någon annan när jag har sex, men fantisera när jag onanerar går bra IBLAND. Jag fokuserar mig nog mer på andra situationer, och inte på andra människor än Tah.



Jag kollar på porr också, det är inte att vara otrogen tycker jag. Tycker du det? :P

Malin

24 Mar 2011 15:41

Lina; Jajo, du har en poäng.. men jag håller med dig på vissa plan. Det där om mördare for example, haha. Men det sistnämnda du skrev håller jag med fullständigt :)

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

26 Mar 2011 00:51

Haha hon är alltid i Gävle, hon är heller inte utbildad inom det och det finns mycket bättre regressionshypnoser som man genomgå :)

Kommentera

Publiceras ej