Hur awesome är inte det här
?

Ganska så jävla awesome om du frågar mig. Men om jag lite vilt får gissa tror jag dem kände varandra från början. Eller så är dem bara jävligt tighta på att fixa både bild & namnskylt & hela faderuttan. Sjukt awesome iaf!

Tummen upp till dem killarna på chatroulette som faktiskt lägger ner tid på att göra något vettigt, istället för att sitta & dra i kuken.

Fast klippet borde byta namn till något mer passande som typ "How to win a girls heart in 3.44 minutes!" 

30 days challenge tänker jag skita i, btw.. bara tråkiga jävla "utmaningar" kvar. & ingen verkar kry på att läsa det jag har att skriva iaf. :b

På måndag btw ska jag klippa mig. Bokat & klart. Sidecut - here i come!

Sen skiter jag i om det inte är "min stil". Inte det det handlar om i det här fallet. Det handlar om att jag vill testa något helt nytt, något som aldrig befunnit sig på min skalle förut, & sidecut är definitivt it. Är det inte min stil, får det helt enkelt bli det. Passar jag inte i det, kan jag bara "fälla" ner överhåret & täcka över det. Herregud, det är bara hår.. det växer ut igen!

Man lever bara en gång dessutom.

Bai!

3 kommentarer

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

20 Mar 2011 00:18

Sv; Alla har MINST en guide Malin, det är bara att du lär dig att få kontakt med din/dina guider :)



Lyssna på ditt hjärta, lyssna med magen och din intuition. Se inåt i dig själv, låt tankarna vara stilla och låt allt som kommer till dig att bara flöda igenom ditt sinne utan att du ser dömande på det. Ungefär ;)

Anne

20 Mar 2011 11:06

Men herre gud Malin!

DU bad om en åsikt och jag gav dig min. Det är väl inget att haka upp sig på att JAG inte tycker att det är din stil?!

Skärp dig...!

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

21 Mar 2011 10:30

Haha kolla! Jag säljer tröjan som vi har en likadan utav! Tycker att du är ute som har kvar din, nananananana!



http://www.tradera.com/Jattesot-t-shirt-med-tryck-i-storlek-XS-auktion_162901_129936967

Kommentera

Publiceras ej