Ja, jag fyller gammal på fredag. Tur att jag inte känner mig en dag äldre än 19. Men when it all comes down to it - så är det hur gammal man känner sig, som räknas. & jag kommer aldrig känna mig äldre än 19. Så de så!

Det bjuds till fest här på fredag iaf. Vi blir typ 22 pers om jag nu räknat rätt. Vill säga att huset kommer vara smockat!
Inget mig emot dock, när släkten är en stor del till att jag är där jag är idag. Jag älskar min släkt!
Eller som jag brukar kalla det "kramsläkten" eftersom vi alla alltid är lika hungriga på att kramas!
Återigen inget mig emot eftersom jag älskar att kramas!

Hur eller hur, efter jobbet imorgon kommer papi & hämtar mig, så ska jag snabbt hem & byta om osv. & sen skutta in i bilen så fort mamma kommer hem, & åka mot nyköping för att hämta min stora kärlek. 1 vecka ska hon vara vid min sida, för att vi sen den 6e april förflyttar oss (hur är ännu ett mysterium dessvärre) till Nyköping. Jag har arbetsintervju där den 7e. Lucky me! Håll alla era tummar - annars får ni en smäll.

Nu ska jag bege mig ner & duscha. Städa lite på rummet and so on..

Sen vankas det big brother.

Handlade idag också.. till kalaset, för dem som vill anteckna det. Blev en del varor om man säger så!

Nu gör jag det jag hatar mest av allt - skriver om min vardag. Vilket i mitt tycke inte är ett dugg intressant att läsa/skriva om. Men men, idag fick det bli så. Lovar att uppdatera igen så fort jag kan.
& jag tänkte dra lite i ämnet - Dåligt självförtroende. Som jag tror på ett eller annat sätt lever i varje människa.

Ciao!

Kommentera

Publiceras ej