I samma stund som jag "bestämt" mig för att dela med mig av det, slår det mig hur fel det faktiskt är att tala om. Iaf här på min blogg av alla ställen att välja på. Men samtidigt brukar jag ju alltid dela med mig av mina inre tankar, om mina "problem" & om mina funderingar. Så varför skulle jag göra ett undantag?
Antagligen f
ör att det den här gången handlar om något som är snäppet mer privat än allt annat jag någonsin tagit mig för att dela med mig av här.

D
ärför kommer jag i det här inlägget inte gå in sådär jätte djupt. Jag kommer inte heller tala klarspråk, med respekt för människan det mer eller mindre handlar om.

L
åt mig bara säga såhär: Jag ser inte längre klart. Det känns som en viss dimma infinner sig i min kropp 24 timmar om dygnet. Jag är.. frustrerad. & det tär på mig något oerhört. Den pusselbiten som BORDE finnas i allas osinglars liv, finns inte i mitt. & det gör så ont. Jag vet också att det inte går att göra något åt, vilket i sin tur gör att det känns fan så mycket mer. Jag vill inget hellre än att det ska funka. & jag vill inget hellre att allt kunde vara som förut..

Men jag
älskar henne & skulle kunna gå över alla berg på jorden för hennes skull. Ibland får men helt enkelt nöja sig med det man har. & herregud, tro inte att jag inte är nöjd med det som berikar mitt liv. För jag har aldrig mer varit såhär lycklig i både själ & hjärta. Det enda jag begär är att verkligen ha henne till 100%. & det har jag inte just för tillfället. & det enda jag kan säga är att det gör ont. Väldigt ont.



I'm been asking all the time
Could I be blind
Hey, I'm kinda feeling
That there's just one reason why
Love won't die
Hey, I'm kinda pleading
Stay by my side
Cos I can't eat, can't sleep
You're the only thing I care about
When you smile, you're so sweet
If I could tell you
The way I feel..

Believe in me, and you'll see
That I'm down on my knees, baby
Please, believe and you'll see
That my life is yours

All the mountains that we climb
Day at a time
I promise you no heartache
Nothing left to hide
Swallow my pride
Guess you're believing
I'm turning the tide

Cos I can't eat, can't sleep
You're the only thing I care about
When you smile, you're so sweet
If I could tell you
The way I feel..

Believe in me, and you'll see
That I'm down on my knees, baby
Please, believe and you'll see
That I'm down on my knees, baby
Hoping that you will
Believe in me, and you'll see
That I'm down on my knees, baby
Please, believe and you'll see
That I'm down on my knees, baby.

4 kommentarer

Manuela

04 May 2011 08:05

Du vet du kan ringa och prata av dig om du känner för det Malört, jag lyssnar <3

Malin

04 May 2011 11:56

Mammut: Jag vet det min fina fina vän! <3

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

04 May 2011 17:32

Det fixar sig Malin! Sv Btw; yes, ifrån din facebook :D

Malin

04 May 2011 21:03

Natta: It always does. :) Mihi!

Kommentera

Publiceras ej