Tänkte slänga upp lite bilder på kändisar från absoluta början på 2000 talet, till hur dem ser ut today as we speak.
Lite kuwl s
å aaattteeee.



Allas vår Britney Spears, var oskyldig som en flicka på barnkalas 1999 med barbie dockan i högsta hugg. ↑

Idag? Mja, l
ångt ifrån en barbie, men hon har iaf hållt hårt i det rosa temat! Dessutom har hon bytt ut barbiedockan mot gigantiska björnar! ↓



Sen har vi "Salt" stjärnan Angelina Jolie, ↓ som minst sagt ändrat utseende, väldigt.. dramatiskt? Den här bilden är tagen INNAN hon upptäcktes & blev känd, bilden är från 1994! Cute, huh? Inga opererade läppar där så långt läpparna når. Så var dem inte ens opererade :pPpPpPp



& nu? Mja, skillnaden är väldigt markant om du frågar mig. ↓ Man ser ju dock verkligen att det är hon.
Jag tycker in deed att hon var even cuter back in the 1994!



Christina Aguilera som enligt mig utan tvekan är top 5 över snyggast kvinnliga kändisar i världen, var inte alltför kaxig back in 1999. ↓



Denna bild är tagen 2011. ↓ & det får mig nästan att vilja vrida tillbaka tiden till 1999. Nuff said.



Nicole Richie ↓ har varit ganska omtalad i skvallerblaskor. Den här bilden är tagen.. hrmf, way back iaf.
Innan hon var k
änd om jag inte minns fel. Man kan nästan inte se att det är hon, right? The girl to the right, är Nicole if you didnt notice.



Hrmf, vad hände där? ↓ Tagen från 2011. Big no no. Ingen vacker syn if you ask moi.



& så till lika karlar. Vi börjar lite mjukt med alla flickors karlfavorit? Johnny Depp. ↓
& även om jag inte är into boys, så OM jag måste välja är han ju NADA NU, mot hur han VAR back then.



& så allas enga lilla psykbryt Charlie Sheen. ↓ Som dem säger, det var ta mig fan bättre förr.


2 kommentarer

Lina

06 May 2011 21:43

Men Malin, Angelina Jolie har ju inte opererat läpparna, hon är ju känd för sina naturligt stora läppar. :P

Malin

06 May 2011 22:39

haha, ehm.. okej, eh.. jag tar tillbaka det! ;c fan vad fail. HAHA!

Kommentera

Publiceras ej