Alltså. Något av mycket som faktiskt äcklar mig är människor som i princip lever på att mer eller mindre psykiskt trycka ner människor, som enligt henne på något wacko sätt befinner sig i en "lägre" genre än henne.

Har ni läst henne blogg någon gång har ni antagligen ett hum om vad jag snackar om.

Om inte? Well, l
åt mig säga såhär; Hon uppmuntrar folk att i princip bli just bone and no fat!
Uppmuntrar folk att leva på barnmat, för att på ett så "smidigt sätt som möjligt" kunna gå ner i vikt?

Excuse moi, men vart f
örsvann dem lite mer hälsosamma knepen?
Skrämmer mig faktiskt att unga tjejer ser upp till en människa som henne & även om dem väger 40 kilo tror att dem är tjocka, bara för att Kissie tryckt in i deras palle att man är tjock om man väger 50 kilo.

Det f
år mig bara att undra vad fan felet innanför hennes panna möjligtvis kan vara?

Uppenbarligen sviker ju hennes sj
älvförtroende något grymt! & uppenbarligen vill hon vara någonting hon kanske absolut inte är? Okej, lets face it.. jag är absolut inte den människan som dömmer folk jag inte känner. Men man har all tillåtelse i världen att tycka till. Luften är så vitt jag vet - fucking free!

Hur som haver, tror jag hon
är i stort behov av hjälp. Nuff said. Jag menar come on - talar inte bilden för att hon har gått liiiite för långt i sin viktnedgång? ↑ Hur kan man som kille eller tjej för den delen tända på det? Dont get it.

2 kommentarer

slajden

27 May 2011 12:13

ja!:O hon har ju gått ner så mkt att man inte har något ass att ta tag i längre! vafan lixom

Malin

27 May 2011 15:54

Jag skulle ju iofs aldrig ta på hennes ass ens för 1 mille, men i see your point :p

Kommentera

Publiceras ej