Jag känner mig tom.
Jag känner mig bortglömd.
Jag känner mig obetydlig.
Jag känner mig misslyckad.
Jag känner mig äcklig.
Jag känner mig oattraktiv.
Jag känner mig svart.
Jag känner mig vit.
Jag känner mig ofta grön.
Jag känner mig blottad.
Jag känner mig osynlig.
Osv. Osv. Osv.

Jag känner mig förlorad
.

Det enda jag vill i livet är att känna kärlek. Kärlek som kan knuffa mig av fötterna. Kärlek som slukar varenda del av mig. Kärlek som bara växer & växer. Närhet som sveper runt hela kroppen på mig.

Det känns som om det bara är jag många gånger som skriker ut vad jag känner. Det känns som om det bara är jag som spottar ut kärlek. Det känns som om det bara är jag som söker närhet. Som vill ha närhet.

Min mamma frågade mig för några dagar sen "Malin, hur mår du? Egentligen?" & jag kan tala om för er att jag bröt ihop. Fullständigt.
Att till&med HON ser att det jag vill ha, sakta men säkert lämnar min kropp, gör fruktansvärt ont.

Jag vill ha kramar som kommer från hjärtat, inte för att dem måste.
Jag vill ha kyssar som slår mig av stolen, inte för att jag promt "måste" ha kyssar.
Jag vill ha närhet, utan att jag ska behöva be om att få den.
Jag vill. Jag vill. Jag vill.

Man vill mycket, men kan inte få allt. Det har jag fått lov att lära mig alldeles för många gånger.

Räcker det inte snart?

You think I'd leave your side baby
You know me better than that
You think I'd leave you down when you're down on your knees
I wouldn't do that

I'll tell you you're right when you want
And if only you could see into me

Oh when you're cold, I'll be there
Hold you tight to me

When you're on the outside baby and you can't get in
I will show you, you're so much better than you know
When you're lost and you're alone and you cant get back again
I will find you darling and I will bring you home

And if you want to cry
I am here to dry your eyes
And in no time, you'll be fine

You think I'd leave your side baby
You know me better than that
You think id leave you down when you're down on your knees
I wouldn't do that

I'll tell you you're right when you want
And if only you could see into me

Oh when you're cold, I'll be there
Hold you tight to me
Oh when you're low
I'll be there by your side baby

Oh when you're cold, I'll be there
Hold you tight to me
Oh when you're low
I'll be there by your side baby

4 kommentarer

Manuela

23 Nov 2011 21:46

Sötnos då.. :( finns här när helst du känner att du vill prata <3

Malin

23 Nov 2011 21:49

Jag vet min fina bästa vän! <3

zandra

27 Nov 2011 19:07

Glöm aldrig att du förtjänar de bästa, de menar jag verkligen.. man kan tyvärr inte alltid må på topp. Ta hand om dig gumman

Malin

01 Dec 2011 22:03

Du är fin du zandra. :) Dina ord värmer alltid. Du förtjänar det bästa också! Icke att förglömma! :) Du är bäst! :)

Kommentera

Publiceras ej