Finns inte ord.

Jag kan säga att jag rös i varenda kroppsdel under hela framträdandet. & det blev inte mildare av att hela publiken föll i absolut hysteri, i mitten av uppträdandet & kunde inte sluta applådera tills långt efter att hon lämnat scenen.

Att vara 16 unga år & skriva en hitlåt, kräver sin stjärna.

Men har hon verkligen hamnat i rätt forum att bli upptäckt i?
- Nej, nej & åter nej.

Idol är & kommer alltid förbli något slags dagis program för blivande artister.
Med facit i händerna kan vi ju alla dra slutsatsen att iprincip alla som vunnit idol karusellen, blivit begravda under alla världens stenar i samma stund som dem klev ut i rampljuset.

Men för en gångs skull tror jag på det som står i tidningarna. Eller snarare jag vill tro på det som står i tidningarna. Att Moa kommer leva betydligt mycket längre, om det nu är hon som kommer vinna hela karusellen. Jag tror att Moa är en av få idoldeltagare som fått otroligt många dörrar att kliva igenom
- vare sig hon vinner eller inte.

2 kommentarer

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

08 Nov 2011 14:48

Sv; Ja haha, hon gör alltid för starka konturer :) Men man får ta det som att hon visar tydligt hur man konturerar ;)

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

11 Nov 2011 00:56

Meh varför är det vidrigt med bläckfisk soppa för? :P Jag tycker det är jättegott! :D Är ingen skillnad på att äta bläckfiskar eller kräftor/räkor/musslor faktiskt :)

Kommentera

Publiceras ej