Sitter av någon anledning & tittar runt på youtube där blivande män, eller brudar väljer att sjunga för sin kärlek på bröllopet.
Herregud, så jävla vackert!
Känner inte personerna i fråga, men gråter iaf som ett litet barn - blödig som jag är.

& någon gång vill jag också gifta mig med mitt livs kärlek.
Jag har i mitt hitills 25 åriga liv aldrig burit en klänning.. tänk hur galet maffigt egentligen, att den enda gången jag någonsin kommer ha på mig en klänning är dagen då jag gifter mig!

Jag bjuder på ett av klippen. Njut!

3 kommentarer

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

19 Oct 2011 15:44

HAR DU ALDRIG HAFT KLÄNNING OMG DET HAR JU TILL OCH MED JAG :O

Anonym

23 Oct 2011 19:09

Är det slut mellan dig och din tjej?

Malin

24 Oct 2011 18:15

Om det är slut mellan mig & min tjej? Vem är det som undrar ens? :p Ser att du bor i eller i närheten av Likenäs iaf ;b Men nej, det är inte slut. Why?

Kommentera

Publiceras ej