Av någon anledning tycker jag att det är "underhållning" & spännande att veta hur folk tycker att "den perfekta kyssen" ska gå till. Jag menar _om_ man någon gång skulle kyssa personen i fråga som man ställer frågan till, vill man ju, iaf jag, veta hur man ska bete sig för att stilla kyss hungern hos sin partner.

& eftersom det finns typ 10 miljoner olika sätt att kyssas på, tycker jag att frågan är ganska relevant att ställa. Iochmed att man faktiskt vill att en kyss ska bli magisk & perfek. Eller?

Om jag är i ett förhållande, tycker jag att kyssarna är något av det absolut viktigaste. Faktiskt.
Funkar inte kyssar, funkar ingenting i mina ögon. Kan bero på att jag älskar att kyssas, annars vet jag inte vad det beror på.

Såå, man ska absolut _inte_ kyssa mig som om;

1. Min tunga är inget uttag för en elvisp. En tunga som roterar i 360 grader är absolut inget jag uppskattar.

Det är i princip den enda regeln som är självklar.

Jag tycker i ärlighetens namn att det inte ska vara speciellt mycket tunga överhuvudet, och _om_ det ska vara det, ska det vara ytterst lite, & den ska koncentrera sig mer på läpparna än på min egen tunga.

En perfekt kyss är en kyss där det inte befinner sig mycket tunga, utan mer "läppsmek" på varandras läppar.

Hur tycker ni att den perfekta kyssen är? & hur viktig är egentligen en kyss?

4 kommentarer

Bella

11 Apr 2012 02:34

Haha klockren du är. Tycker inte heller om elvispen :P Lol! :D Det ska bara vara läppar tycker jag. :P Perfekta kyssen... Hmm... I rätt tillfälle på rätt plats säger nog jag! :D Typ tänk dig i början av ett förhållande när man är alldeles nykär, så är man är på ett helt fantastiskt vackert ställe och så bara KAPAOOW! så kommer den där mjuka romantiska pussen och så tittar man varandra i ögonen... WIii ^^ SÅ SKA DET VA!

Malin

12 Apr 2012 01:43

Kan bara hålla med dig Bella! Precis så ska det vara! :D

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

27 Apr 2012 11:49

EN lååång omfamning med en massa långsamma sensuella kyssar, med lite tunga. Då kan jag inte låta bli att le under tiden för det pirrar i kistan :) Tyvärr så har min bf så jävla bråttom hela tiden, han tycker inte om att kyssas lika mycket som jag :(

Malin

09 May 2012 15:48

Det låter inte helt fel hörrudu natta patta! Precis så jag vill ha det! ;D

Kommentera

Publiceras ej