Den här låten kan vara något av det absolut vackraste jag hört. Någonsin.
Känner väl igen mig lite i den, som med alla andra deppelidepp låtar känns det som.

Jag kan väl "avslöja" att jag i skrivande stund (& annars också för den delen) just nu känner mig väldigt vilsen.
Jag vill inte behöva tampas med det, men lika snabbt som jag säger det, inser jag att jag måste.
Om det fanns ett sätt att slippa ta itu med det på, hade jag tagit till det medlet för länge sen.
Men det finns det inte.
Det ligger i mina händer, & jag mår på riktigt illa bara av tanken.

Men det kan inte tas ifrån mig att jag inte vill något hellre än att det bara ska vara bra. Bli bra. Blir bra. Whatev'.
Dessvärre kan jag inte trolla. Även om jag ibland försökt, vilket i sin tur har slutat i total katastrof.
Enough om katastrofer. Även om jag känner mig som en hel katastrof. Typ som en tsunami. Eller världens fetaste jordskalv. Eller som en bubblande vulkan, på gränsen till att spotta ur mig all lava i världen.
Ungefär så. Get the picture?

Hur som haver, är känslan jag bär på inte rolig för fem öre.
& jag vet vad som måste göras för att den ska lätta, om så lite.

LLSDFKEOFDFLDFLS, jag blir tokig. & jag svammlar bara just nu. Vet varken ut eller in. Fast jag egentligen gör det.

Haha, det här inlägget måste ju framstå som hur jävla vrickat som helst, för den som inte anar vad jag pratar om. Men jag bjuder på det. Cheers mate!

Nu ska jag gå ner i min bunker, gräva ner mig under täcket, & bara hoppas att alla problem i världen har försvunnit när jag vaknar imorgon.

Now thats one big wish. Men drömma får man. Alltid.

1 kommentarer

Mammut

11 Feb 2012 07:33

<3

Kommentera

Publiceras ej