Anledningen till att jag halkat efter rejält med bloggskirvandet är för att min dator är halvdöd, & för att jag får sitta & kopiera å,ä & ö varje gång jag vill använda dem bokstäverna. & tro mig, det tröttnar man på efter ett tag. Trots att jag ändrar från engelskt tangentbord  till svensk tusen gånger om dagen, går det alltid tillbaka till engelskt iaf, så attteeee.

Hur som haver, tänkte jag därför att det kan vara läge för en frågestund, som kan få vara uppe tills frågorna är uppe i 10 till antalet, & då (!) svarar jag på dem. Det kan ta ett tag med andra ord, vilket är ett ypperligt tillfälle för mig att "slippa" skriva.

Ingen fr
åga raderas. Ask what you want.

6 kommentarer

Jenny

24 Jan 2012 20:14

Hej!

Har det tagit slut med din flickvän? Innan skrev du

alltid om hur kär och galen du var, men nu har vi

inte fått läsa det på ett tag.



MVH / J - Trogen läsare

Anonym

24 Jan 2012 20:55

När kommer du och hälsar på igen? :D Miss you!

Mammut

24 Jan 2012 20:56

Oj glömde skriva att det var jag! ;)

Anonym

24 Jan 2012 21:27

Ska ni flytta ihop snart du och din tjej?:)

Nikky Jones

26 Jan 2012 22:15

1: Gillar du gröna, gula eller leopardbananer?

2: Dricker du kaffe?

3: Snusar du?

4: Varför har du så dåligt med bilder på bloggen?

5: Varför blev det inga mer videobloggar för?

6: Hur ser en typisk Malin-vardag ut?

7: Tänker du skaffa barn någon gång? Alltså DU, med din mage, inte din flickväns. Om inte, känns det inte ovärt med mens? :D

8. När du haft olika flickvänner, brukar ni "matcha eran mens" då? Lixom annars har ni ju sammanlagt mens två veckor i månaden?! En varsin vecka lixom! Jag tycker det är nog jobbigt att ha sex-brake när jag har mens, och jag har ju pojkvän så han har ju inge mensavbrott. Om du fattar hur jag menar hahaha! Du behöver inte svara på denna fråga pga allt u-know.



haha det är typiskt mig att fråga en sån här fråga! Jag frågade samma fråga till en kompis som har tjej, hon svarade i alla fall att de hade mens typ samtidigt för att de umgicks så ofta :)



SÅDÄR nu jävlar har du fått dina tio frågor. Så nu kan du blogga. Mohahaha!

Anonym

27 Jan 2012 09:57

Vad är du utbildad till?

Vad vill du jobba med?

Varför inte plugga istället för att jobba i nuläget?

Kommentera

Publiceras ej