Funderar på om tiden är inne att ta bort allt som har med mitt ex att göra. Liksom, jag har fortfarande kvar kortet på henne på mitt nattduks bord. Känner mindre OK om man säger så. 

Men sen är det ju så att jag har oerhört svårt för att släppa taget, om någon som jag älskar (!) på ett eller annat sätt. & nej - jag är inte kär i henne, längre. Så nu vet alla det. Men hon var en väldigt stor del av mitt liv, i 1,5 år. Inte så lätt att bara sparka bort någon då. Iaf inte för mig. Kärlekskrank som jag är. 
Varför måste man tvunget koppla bort människor ur ens liv, som ändå faktiskt betyder så otroligt mycket?
Orättvist så det finns inte ord för det.

I hear your name in certain circels, and it always makes me smile.
Så är det.

Så, alltså.. dagens att göra lista består av;

* Ta bort bilden på henne med stort H.

Och.. det var det.

4 kommentarer

Zanna

11 Jul 2012 23:09

Bra där. Det är omöjligt att komma vidare ifall man är fast i det gamla :) sätt upp en bild på dig själv vettja! :)

Nikky Jones

12 Jul 2012 01:05

Sätt upp en bild på mig höhöhöhöhööö :D

Malin

12 Jul 2012 22:42

Zanna; Jomen precis! :) Haha, njaaa.. inte på mig själv :p



Nat the twat; haha, jag sätter bara upp bilder på mina flickvänner. Vill du bli min flickvän ÄLLÄR? ;)

Nikky Jones

16 Jul 2012 18:08

Haha svara i bloggen min istället :D



Sv; Näääe du bor för långt bort och jag har ju min Kotteliten här hemma :)

Kommentera

Publiceras ej