Jag beundras över att det är ganska hög statistik även om man skulle kunna tro att jag har en pinne uppkörd i röven, som jag trots ansträngningar inte kan dra ut. Endast då med tanke på hur _jävla_ seg jag är på att uppdatera. Förlåt. Det ska inte upprepas från & med nu.

Men det har varit ganska mycket att tänka på sista tiden. & jag har känt att bloggen inte är prio numero 1.
Även om jag har "tagit steget" att lämna min stora kärlek, har det inte slutat varit mycket att tänka på.
Det var inget jag _ville_ göra. Det var något jag _behövde_ göra. Stor skillnad.

Jag har valt att ha kvar all kontakt med henne, av den enkla anledningen att hon behöver mig i sitt liv. Vi var inte bara flickvänner, vi var också bästa vänner. & med tanke på hur hon mår, så är det absolut minsta jag kan göra att finnas nära till hands. Inte svårare än så.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik som faller in i kategorin "depp musik" & tänka lite till...

Kommentera

Publiceras ej