(Äcklet på bilden är den som jag fick kramas med i morse)

Det beskriver min känsla ganska bra faktiskt.

Jag vet inte hur många av er som vet det.. - men jag har en fruktansvärd fobi för det äckligaste djuret på jorden. Spindlar.

& hur jag än vrider & vänder på det tycker jag _alltid_ att de är där jag är!

Som i morse. Jag sprang in i duschen, gick ut i rummet när jag var klar. & vrider mig om & råka slå i ena handen i min utdragna underkläds låda. & av ren reflex vänder jag mig om & vad får Malin Karlsson syn på då? Jo, den förmodligen största spindeln jag sett hitills i mitt liv. På fullaste allvar!

Jag tror helt utan överdrift att den var minst 7 cm!

& bara tanken på att den har sneglat på mig, & gud bevare mig väl kanske till&med trippat runt på mig i natt, får mig att i princip att kräkas.

Nyfiken på hur jag löste problemet/ohyran? Ja, eftersom ingen var hemma mer än jag så efter att jag stått stelfrusen & stirrat på den i 10 minuter, gick jag snabbt som fan in på toaletten och virade upp 854783736 meter toalettpapper. & på 5 meters avstånd & efter många om & men, greppade jag tag om den & slängde ner den i toaletten. Så nu lever den bland kloakerna. Där de _ska_ vara.

Mamma är i stan nu, & köper "radar". & jag kan lova er att jag inte kommer släppa den sprayburken förrän hela mitt rum befinner sig i en dimma av detta medel.

Jag kommer sova med ett öga öppet inatt. Om jag kommer kunna sova (!) :'(

2 kommentarer

Anne

20 Mar 2012 21:23

Öpp öpp öpp!

På din FB står det att du rullade ut 336262748 m toapapper.

Nå; vilket var det nu ?

huh? huh? huh?

PoK

Malin

21 Mar 2012 00:27

Haha.. jaja, jag vet inte exakt ;C bara att det var en jäääävla massa!

Kommentera

Publiceras ej