Killi kill!

Några sekunders kamera tid, & hon får miljoner människor att reagera. "Fan vad äcklig du är!" "Jävla hora!" "Grottmänniska!" Varför? - Hon har hår under armarna.

Jag ser ingen logik i att hoppa på en människa bara för att det växer lite hår under armen, som de inte vill raka bort. Mind your own buisness istället!

Jag tycker inte det är speciellt attraktivt med hår under armen på en tjej, men det är ju ingenting jag pratar högt om eller hatar någon för. Anser att det är ganska mycket slöseri med tid.

Och att karlar istället rakar bort sitt hår under armarna. Det är det ingen som skriver flera sidor om i aftonbladet minsann. Men när det är tvärtom & en tjej som har hår, blir det helt plötsligt ett jävla rabalder.

Det finns ett evenemang på facebook som går under namn "Ta tillbaka håret!" där kvinnor hela tiden lägger upp bilder på sina håriga armhålor. Om ni vill se alltså.

1 kommentarer

Johanna

15 Mar 2012 20:54

Asso jag är SÅ JÄVLA TRÖTT på detta jävla hårsnack... Jag ser verkligen inget fel i att vara hårig, men varför gå omkring och visa detta för alla? Och varför denna jävla hysteri? Ne fine, låt folk vara som de vill och se ut som de vill. MEN LÅT ALLA SLIPPA DENNA JÄVLA DISKUSSION!!

Kommentera

Publiceras ej