And still I can't let you be.

Most nights I hardly sleep.
Don't take what you don't need from me.

Tänkte bara svänga in lite snabbt & säga att jag längtar till helgen!
& att jag för en gångs skull har aktiviteter fram till måndag. Ho ho! Score.

Imorgon: Ska jag göra en god gärning & ge bort lite av mitt blod, till dem som kommer att behöva det någon gång i framtiden. Efter det ska jag minsann åka & köpa en plocksallad, med allt gott man kan tänka sig i, åka hem & gluffsa i mig den till en film. Förmodligen.

Torsdag: Ska jag med farmor till Västervik, äta gott & umgås. Jag "offrade" mig att åka med henne, eftersom hon har problem med ena knät. Klart man erbjuder sig då lixx!

Fredag, Lördag, Söndag: Möte på ams, sen bär det av mot Kalmar, för alla möjliga äventyr ;D Fira mammut för att hon fyller år, så det blir fest för hela slanten. 3 rätters middag. osv osv.

Hoppas ni hade en awesome 1 maj gott folk!

Kommentera

Publiceras ej