I'm done, tipping on my toes,
strike an iron and attack my soul,
misty moon, youre gonna see,
i've got you blues to get on my feet.
Tycker att det är lite _för_ mycket bloggtorka nowadays. Jag ska bli bättre på att uppdatera. Jag lovar.
Men jag har aldrig varit en "sån där" som skriver om vad jag gör tex på dagarna. För jag tycker det är sjukt ointressant & inte _alls_ vad jag själv vill läsa i en blogg när jag besöker någon.
Jag vill läsa om katastrofer, om otrogna jävlar, om kattfights, & om hur folk väljer att pilla sig i naveln.
Det är ganska intressant faktiskt.
Nej, skämtosido. Men jag känner att jag vill komma med något BRAK inlägg liksom, varje gång jag uppdaterar, & det är inte alltid jag "kommer på något" att skriva om. Men vilken tur för er, att jag gjort det idag. Eftersom jag nu som ni ser valt att uppdatera lite.
*Time to be serious time*
Hur som haver, så är jag kanske den absolut knäppaste människan på jorden. Fast (läs) den absolut kanske mest omtänksamma människa som går i ett par skor.
Eller alltså, jag vill hela tiden alla så jävla väl.
& jag önskar att jag kunde trolla 99,9% av min vakna tid.
Jag pratar & har pratat med många & återigen många människor i mitt liv, som på ett eller annat sätt haft/har problem. & jag är _aldrig_ någonsin den som säger eller tänker "Äsch, gå & lasta dina problem på någon annans axlar". Det spelar ingen roll _alls_ om jag själv har problem så det står mig högt upp över öronen. Jag har, eller framför allt ger jag alltid tid åt att lyssna på vad folk har att säga.
& det är nog många gånger jag faktiskt önskar att det fanns någonting jag kunde göra för att få denne persons bekymmer att försvinna på 2 sekunder.
Tillexempel så pratar jag väldigt ofta med en tjej som heter Zandra. Jag har aldrig träffat människan, & vet "egentligen" inte så mycket om henne, eftersom det är svårt på avstånd. Såklart. Men jag skulle vilja påstå att vi står varandra _väldigt_ nära. Vi kan verkligen prata om allt, & hon är väldigt medveten om att jag finns här när som helst på dynget, & vad det än är som tynger henne.
& mitt vackra vackra ex Johanna. Hon har det inte jätte lätt hellre precis, & även om vi är "klara" med det vi hade, så har jag valt att finnas här för henne, eftersom jag vet att hon mår dåligt.
För mig är det en självklarthet. & som hon sa till mig för bara någon dag sen "Det känns så uttjatat & som om jag bara lastar dig med samma bekymmer" typ. & så är det aldrig någonsin. Det spelar ingen roll för mig om en människa klagar på samma sak 1 gång eller 1 miljon gånger. Är det något en människa mår dåligt över, så är det bara prata, prata, prata. Finns ingen limit på hur många gånger jag kan höra det. Det är viktigt att ventilera, & jag är gärna en sån människa som lyssnar. Oavsett.
Jag har alltid sagt till henne, "And im gonna be by your side, i would never leave when you need me the most." Vare sig vi är tillsammans eller inte.
Wää wää wää, nu blev det lite för mycket här känner jag.
Hur eller hur, så tycker _jag_ att det säger väldigt mycket om mig som människa.
Som jag alltid brukar säga - Jag må inte vara den vackraste som går i ett par skor, men jag har fan ett _jävligt_ stort hjärta. Kanske ibland för stort för mitt eget bästa. Men det är några extra hjärtslag man får ta.
I'm done, tipping on my toes,
strike an iron and attack my soul,
misty moon, youre gonna see,
i've got you blues to get on my feet.

Tycker att det är lite _för_ mycket bloggtorka nowadays. Jag ska bli bättre på att uppdatera. Jag lovar.

Men jag har aldrig varit en "sån där" som skriver om vad jag gör tex på dagarna. För jag tycker det är sjukt ointressant & inte _alls_ vad jag själv vill läsa i en blogg när jag besöker någon.
Jag vill läsa om katastrofer, om otrogna jävlar, om kattfights, & om hur folk väljer att pilla sig i naveln.
Det är ganska intressant faktiskt.

Nej, skämtosido. Men jag känner att jag vill komma med något BRAK inlägg liksom, varje gång jag uppdaterar, & det är inte alltid jag "kommer på något" att skriva om. Men vilken tur för er, att jag gjort det idag. Eftersom jag nu som ni ser valt att uppdatera lite.

*Time to be serious time*

Hur som haver, så är jag kanske den absolut knäppaste människan på jorden. Fast (läs) den absolut kanske mest omtänksamma människa som går i ett par skor.
Eller alltså, jag vill hela tiden alla så jävla väl.
& jag önskar att jag kunde trolla 99,9% av min vakna tid.

Jag pratar & har pratat med många & återigen många människor i mitt liv, som på ett eller annat sätt haft/har problem. & jag är _aldrig_ någonsin den som säger eller tänker "Äsch, gå & lasta dina problem på någon annans axlar". Det spelar ingen roll _alls_ om jag själv har problem så det står mig högt upp över öronen. Jag har, eller framför allt ger jag alltid tid åt att lyssna på vad folk har att säga.
& det är nog många gånger jag faktiskt önskar att det fanns någonting jag kunde göra för att få denne persons bekymmer att försvinna på 2 sekunder.

Tillexempel så pratar jag väldigt ofta med en tjej som heter Zandra. Jag har aldrig träffat människan, & vet "egentligen" inte så mycket om henne, eftersom det är svårt på avstånd. Såklart. Men jag skulle vilja påstå att vi står varandra _väldigt_ nära. Vi kan verkligen prata om allt, & hon är väldigt medveten om att jag finns här när som helst på dynget, & vad det än är som tynger henne.

& mitt vackra vackra ex Johanna. Hon har det inte jätte lätt hellre precis, & även om vi är "klara" med det vi hade, så har jag valt att finnas här för henne, eftersom jag vet att hon mår dåligt.
För mig är det en självklarthet. & som hon sa till mig för bara någon dag sen "Det känns så uttjatat & som om jag bara lastar dig med samma bekymmer" typ. & så är det aldrig någonsin.
Det spelar ingen roll för mig om en människa klagar på samma sak 1 gång eller 1 miljon gånger. Är det något en människa mår dåligt över, så är det bara prata, prata, prata.
Finns ingen limit på hur många gånger jag kan höra det. Det är viktigt att ventilera, & jag är gärna en sån människa som lyssnar. Oavsett.
Jag har alltid sagt till henne, "And im gonna be by your side, i would never leave when you need me the most." Vare sig vi är tillsammans eller inte.

Wää wää wää, nu blev det lite för mycket här känner jag.

Hur eller hur, så tycker _jag_ att det säger väldigt mycket om mig som människa.

& som jag alltid brukar säga - Jag må inte vara den vackraste som går i ett par skor, men jag har fan ett _jävligt_ stort hjärta.
Kanske ibland för stort för mitt eget bästa. Men det är några extra hjärtslag man får ta.

Kommentera

Publiceras ej