Jag vägrar gå där vägen är för lång
För jag hittar varken fram eller tillbaks
Jag är så mycket bättre i fantasin
fast jag vet att den får man inte leva i
Jag vägrar gå där vägen är för lång,
för jag hittar varken fram eller tillbaks.
Jag är så mycket bättre i fantasin,
fast jag vet att den får man inte leva i.

Sitter & lyssnar på (hör & häpna) Melissa Horn. I vanlig ordning. & jag skojar inte när jag säger att jag skulle kunna skriva en hel bok om den kvinnan & hennes texter.
De liksom på riktigt borrar sig in i min själ.

Hur som haver barnen kär, se till mig som liten är. Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer.

Det är ungefär så jag känner mig faktiskt. På tal om själar liksom.

Det blir tyvärr en kort update den här gången, för jag har bloggtorka & är uttråkad, & dessutom det viktigaste - jag kommer inte på någonting att skriva om. Tror inte ni tycker att det är speciellt intressant om jag skulle skriva en hel novell om Melissa Horn faktiskt, så jag besparar er det.

Däremot vill jag _fan i mig_ ha 1 miljon frågor. 1 fråga MINST av alla 23 som det påstås följer mig på bloglovin, vilket jag har väldigt svårt att tro för övrigt, för det är inte ens 23 stycken vissa dagar som besöker min blogg. Hahah! 

FRÅGA PÅ, OCH INGEN FRÅGA ÄR FÖR DUM! KOM IGEN NU, GE MIG LITE ATT GÖRA!

Kommentera

Publiceras ej