Namn: Mona Malin Sofie Karlsson
Piercingar: Yes. In deed. Snett under läppen. Funderar på att utöka med en till brevid.
Tatueringar: Yes. En på ryggen "Mom, i love you." Men ska så fort jag får pengar göra en till på underarmen förmodligen.
Längd: 171,5
Skostorlek: 41!
Hårfärg: Rödtott!
Tycker du att du är attraktiv? Det har jag alltid haft svårt för att tycka, så nej.
Vilket schampo använder du? Väldigt olika. Men det får gärna lukta frukt!
Vad är du rädd för? SPINDLAR! Hajar. Djupa vatten, där jag har noll kontroll över vart mina fötter befinner sig.

Favorit:
Låt: Svårt. Men just nu är det väldigt mycket Melissa Horn. Hon räddar mig från mycket. <3
Sak att göra: Eeehm. Umgås med fina människor?
Sport: Innebandy. Utan någon som helst tvekan. Gotta love it!
Kläder: Förmodligen leggings, med något slappt linne.
Film: Taken. Into the wild. Blood diamond. Osv osv.
Serie: Prison break, The walking dead & Band of brothers. Utan tvekan dem bästa ever!

Har du någonsin:
Gråtit över en pojke? Never have, and probably never will. Surprise, huh?
Gråtit över en flicka? Det har jag däremot gjort, _väldigt_ många gånger.
Ljugit för någon? Det har nog hänt, ja.
Varit i slagsmål? Jag slåss varje dag. & vinner alltid.
Blivit arresterad? Icke sa nicke! 

Antal:
Gånger du varit kär? Oj. Ja, eftersom jag haft 4 flickvänner, så hoppas jag la att det är 4 gånger. Även om jag känt att jag varit "mer" kär i vissa än andra. So to speak.
Gånger ditt hjärta brustit? & det tror du att jag har räknat? Alldeles för många gånger att kunna räkna på alla 10 fingrar iaf.
Hjärtan brustet på grund av dig? Förmodligen ingen gång alls. Cause im awesome!
Tjejer du kysst? Ojskibojski. Ska jag räkna alla gånger? Det kan man däremot _inte_ räkna på alla fingrar.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Två gånger vad jag vet om. Det var när jag hade hjälpt en stackars tant upp för en isbacke, genom att putta på bilen. & den andra gången var när jag slutade på mitt jobb som kokerska på ett dagis. "& tack till Malin i köket, för _gudomligt_ god mat!" Den satt som en smäck på självförtroendet in deed.

Hur många har du varit riktigt kär i? Förhoppningsvis 4? hahah
Vad tycker du om kärlek? Jobbig ibland, men jävla härlig när den funkar! _& är besvarad_.
När kramade du någon sist? Idag. Min kära kusin Emelie!
Saknar du någon speciell person? Jajamänsan, det gör jag.
Har du svårt för att bli kär? Njae, det skulle jag väl inte påstå. Eller.. lätt för att bli intresserad av någon, men för att jag ska bli kär.. äsch, det beror la på.
Är du singel? Så singel man bara kan bli, yez yez. ;c
När fick du senast en komplimang? Idag! Dra på trissor va!

Så, det får duga. Mer eller inte mer sånt här? You deside!

2 kommentarer

Sandra

29 May 2012 01:50

Mer, mycket mer!



Puss påre Malin! :)

// Sandra

Malin

29 May 2012 15:41

Haha, vad söt du är Sandra! Slänger la upp en till idag då bara för att du skrev att du ville ha mer! :)



PUSS PÅ RE!

Kommentera

Publiceras ej