"det finns en annan sida, det finns någonting jag aldrig ser
men jag vill inte veta vad, för därifrån syns längtan mer.
men om jag tar mig ifrån en sviken dröm och hit igen
så kanske jag kan känna meningen med tystnaden."
 
Jag tycker det är väldigt roligt att se rörelsen inne på min blogg. Besökarna har blivit betydligt mer dagligen än vad dem någonsin varit. Dessutom vet jag att många av dem kommer genom Facebook. Skulle vara himla roligt om ni ville lämna ett avtryck i kommentarsfältet för att tala om hur ni hittade hit. Tack, hej. 
 
Funderar på om jag imorgon ska slänga upp en videoblogg igen, det var ett tag sen nu & jag känner mig manad att "klistra ihop" en. Vi vet ju alla hur jävla bra resultat det brukar bli. En video på mig, & en fjuttig liten textruta längst ner, ungefär som om folk inte skulle fatta vad jag sa utan den. Så kan det vara.
 
Annars har jag egentligen inte så mycket mer att tillägga, jag ville bara säga hej & säga att jag mår betydligt bättre nu än för några dagar sen. Av någon anledning så har jag varit på fasligt bra humör idag. Det är bra jobbat kan jag tycka. 

Puss.

6 kommentarer

Anna

10 Jul 2013 23:45

Du är bäst Malin <3

Malin

10 Jul 2013 23:46

Du kan vara bäst! <3

Linnea<3333333

11 Jul 2013 15:12

Gör ett videoinlägg :D

Malin

11 Jul 2013 21:59

Hahaha, kaaaaanske gör det om en stund Linnea! :3 <3

Soms

12 Jul 2013 14:46

Hej din lilla Roger Pontare lover!!!
Hur går det med saknaden efter hans fjädrar?
Pössss

Malin

12 Jul 2013 17:04

Det går fint. Klarar man bra utan hans fjädrar i fejjan :3 Pössssss

Kommentera

Publiceras ej