Har precis sett klart filmen Eagle Eye. & så awesome som den verkade bara av trailern.. så awesome var den!

Filmen handlar om;

Jerry Shaw (Shia LaBeouf) och Rachel Holloman (Michelle Monaghan) blir sammanförda under chockartade former. De känner inte varandra, men genom mystiska telefonsamtal från en kvinna de aldrig träffat, tvingas de utföra en rad uppdrag mot sin vilja. Och de kan inte komma undan - genom all den tekniska utrustning som finns i vår vardag, kan den mystiska kvinnan övervaka Jerry och Rachel dygnet runt och kontrollera deras handlingar.

Filmen är placerad i thriller, drama, action genren, & med saker som händer h e l a tiden, är det verkligen i rätt genre den hamnat.
En film som får en att vilja bita på naglarna av spänning, samtidigt som den ibland är ganska tung psykiskt.
Söker man efter en film med mycket spänning, & saker som händer under 117 minuter, är det här absolut rätt film att vila ögonen på.

Skådespelarna är grymma såsom effekter & hela upplägget under filmens gång.

Den är från 2008, & att jag aldrig någonsin ens hört talas om den tycker jag är konstigt, sån filmmal som jag är! :p
Men letar man bara runt lite, är det inte svårt att hitta!

Har du sett filmen Taken? Den här är ungefär i samma stuk rakt igenom. Förutom storyn vill säga, som såklart skiljer sig..

Har du inte sett den? - Då tycker jag absolut att du ska göra det. Jag tror inte du blir besviken!

Kommentera

Publiceras ej