Känner att det är på tiden att skriva av mig lite.
 
Måste nästan nämna det faktum att jag fick ett telefonsamtal idag, & lite grann hur det samtalet utspelade sig.
Farmor: "Ja, jag hörde att du varit lite deppig de senaste dagarna?"
Jag; "Vart ifrån har du hört det?"
Farmor; "Nej, men jag ringde till din syster & din mamma för några dagar sen för att höra hur det var med dem, & då kom vi in på dig..."
Jag; "Jaha okej, då förstår jag." 
Farmor; "Ja, vilken himla otur du ska ha i kärlek jämt!"
Jag; "Jadu farmor, det kan man lugnt säga!"
Farmor: "Du får hitta någon tjej som bor närmare! Hultsfred, minst!"
Jag: "Men det finns typ inga intressanta människor här omkring, eller jag snarare är inte intressant för dem!"

Alltså, min farmor är så jävla fin. I början när jag kom ut som homosexuell för henne, tyckte hon inte alls om det, & förstod kanske inte hur vanligt det faktiskt är idag. Men nu är hon så fin som det bara går att bli. Att hon vill mig så väl med kärleken, gör mig otroligt varm i hjärtat. För trots allt så betyder min farmor otroligt mycket för mig, & är en av få i min släkt som står mig riktigt nära.

Känns som att alla är "på" mig vad det gäller just kärleken också, hah.
Mamma idag; "Du får skaffa någon som är äldre än dig själv! Någon som kanske redan har barn, eller som iaf är i 30 års åldern! För du är ju faktiskt 30 snart Malin!" 
Tack mamma. Tack.
 
Men det är inte så jävla lätt alltså. & jag vet att jag kanske ibland har alldeles för bråttom in i något nytt.
Men jag tror att mycket beror på att jag är sån kärleksfull människa. Jag tycker om alla människor, & vill tillochmed en främling jag stöter ihop med på gatan väl. Liksom, vad ska jag göra? Bli katig & bygga upp någon slags "HÄR KOMMER DU INTE IN!" mur? Nah, tvek. 
 
MEN en sak är då fan säker iaf, jag tänker INTE under några som helst omständigheter flyga in i första bästa, ever again. Vill man ha mig, så ska man hädanefter få KÄMPA för det, & visa att man verkligen på riktigt tycker om mig, innan jag tar steget innanför hennes aura. Japp japp.
 
Bitterheten tar över lite här känner jag. Och nu sa det PANG OCH BOM utanför dörren. Trevligt. Buhuuw.
 
Okej, vi kör en liten frågestund också. Eftersom ni ALLTID är så jävlans bra på det. Fråga på bah, hur många frågor ni vill & INGEN fråga är för dum. Var gärna inte anonyma som de flesta tråkigt nog väljer att vara. Även om ni skriver liksom "BRITTA" eller "EMMA" så vet jag antagligen inte vilka ni är ändå. Så med andra ord blir det lite anonymt iaf. 
Bra. Tack hej.

4 kommentarer

Emily

17 Dec 2012 07:23

Jaadu Malin, varför är du så awesome för?

Louise

17 Dec 2012 10:19

Vad hände egentligen mellan dig och Lina, varför tog det slut?

Nikky Jay

18 Dec 2012 10:58

Tror du på hästar?

Louise

18 Dec 2012 23:40

Kan du tänka dig att flytta till en helt annan stad än den du bor i nu?

Kommentera

Publiceras ej