Jag lever. Det var typ det jag ville säga.
 
Och att jag får väldigt bra respons på mina videoinlägg, så bra att jag faktiskt funderar på att dagligen eller iaf varannan dag slänga in ett nytt inlägg. Eller nej förresten, det får nog bli en fredagsavsnitt varje vecka. 

Fredagsmys med Malin. Haha. Hur låter det folks? Kommer i så fall vara videoinlägg där jag pratar om allt mellan himmel och himmel. I något klipp om mitt liv kanske, och i andra om nyheter som stör mig/gör mig glad osv osv. 
Lämna gärna en kommentar om ni har något tips på vad mina fredagsklipp kan röra sig om, så ska jag om det blir tillräckligt visat intresse satsa på att slänga upp ett nytt videoinlägg varje fredag. Woooop! 

Alla kommentarer om mina videoklipp uppskattas väldigt mycket ska ni veta. Att jag kan få människor att skratta genom dem är liksom hela tanken, och det gör mig otroligt glad att ni uppskattar dem & finner dem roliga.
Så Tack för det alla fina! :*

Kommentera

Publiceras ej