Det hade varit bra om det fanns en off knapp på känslor ibland. Jöst säyin'. 
 
Jag funderar faktiskt på, kära bloggläsare om jag kanske skulle börja videoblogga?
Fast i samma veva som jag tänkte på det, skrek jag NEJ inombords. Haha, för jag vet hur lång tid det brukar ta att få till en hyffsat bra bild på mig själv tex, innan jag väljer att lägga upp den på internet.
Kan ni då förstå vilka jävla problem jag kommer ha med en VIDEO som är betydligt längre än en fjuttig bild?
Omg. 
Tror direkt att jag tog mig lite väl mycket vatten över huvudet nu faktiskt.
 
Jaja, ingenting är ju trots allt bestämt. Så vi får se hur det blir med den saken.
OM jag gör en så småningom, har ni kanske några tips på vad jag kan babbla om?

8 kommentarer

mimmus

14 Jan 2013 20:15

Jag tycker du ska börja videoblogga :d so fun!

Malin

14 Jan 2013 20:17

Haha, klart du vill! Men jag vet ju inte vad jag ska videoblogga om. Dessutom så kommer jag antagligen aldrig någonsin få till en video ;/

mimmö

14 Jan 2013 20:23

Äh finns alltid nått. Give it a try ;d jag funderade om jag skulle starta en blogg.. hm!

Malin

14 Jan 2013 20:26

Ja, jag får välla göra det :) Jaaaaaaa! Om du startar en blogg ikväll, så lovar jag att jag ska göra ett ärligt försök att få ihop en video! :D

mimmi

15 Jan 2013 09:08

Okej. Imorgon kan jag kolla på dedär med blogg så får vi se ;D

Malin

15 Jan 2013 12:06

Gör det. Det låter hur bra som helst! ;D Ser jag fram emot! Du har en trogen läsare redan iaf ;)

mimmi

15 Jan 2013 12:47

Haha sounds good :d

Malin

15 Jan 2013 13:00

Jahaaadå! :D

Kommentera

Publiceras ej