"Mycket har hänt sen sist, visst är det så.
Men det vi har känt finns för alltid kvar.
Tiden har gjort vårt liv, komplicerat men vi,
kommer alltid minnas hur det en gång var.
 
 
Jag kan springa och springa men aldrig komma ifrån,
känslor som rinner och följer mina spår,
som kvicksilver det skimrar och består,
finns kvar efter så många år.
Som en skugga vart jag än går,
när solen lyser och när det är moln,
när jag fryser och när pulsen slår,
under medvetandet och rakt på men,
jag kommer alltid tillbaks till det där,
det spelar ingen roll vart eller när,
det är alltid en saknad jag bär,
tittar i spegeln och ser att den klär mig,
men jag föredrar självklart att ha dig här,
även om jag har nostalgin kär,
så vill jag ta dig vidare,
och lära av tidigare misstag.
 
För så mycket har hänt sen sist, visst är det så.
Men det vi har känt finns för alltid kvar.
Tiden har gjort vårt liv, komplicerat men vi,
kommer alltid minnas hur det en gång var.
 
Jag ser fåglarna flyga över det hus som var vårt,
så länge sen men det känns som igår.
Ser i spegeln hur vi kämpade så,
men så stängde vi dörren ändå.
Det finns ingen som kan förstå,
det du gjorde kan ingen slå,
det var känslor på en högre nivå,
ändå sa vi att det var för svårt.
Men jag föredrar självklart att ha dig här,
även om jag har nostalgin kär
så vill jag ta dig vidare,
och lära av tidigare misstag.
 
För så mycket har hänt sen sist, visst är det så.
Men det vi har känt finns för alltid kvar.
Tiden har gjort vårt liv, komplicerat men vi,
kommer alltid minnas hur det en gång var.
 
Saknaden är blind, hur kan du tro att nåt försvinner?
Jag bär dig i mitt minne även om vi knappt hinner,
ses nu för tiden för när människorna springer,
får vi inte tid att bara vara för det ringer,
i telefonen och där på dörren hela tiden,
varje gång tror jag att det är du men blir besviken.
 
Skingrar alla tankarna,
där inombords så skriker,
bara du kan göra något åt den här paniken.
 
Mycket har hänt sen sist, visst är det så.
Det vi har känt finns för alltid kvar.
Tiden har gjort vårt liv, komplicerat men vi,
kommer alltid minnas hur det en gång var
 
Så mycket har hänt sen sist, visst är det så.
Men det vi har känt finns för alltid kvar.
Tiden har gjort vårt liv, komplicerat men vi,
kommer alltid minnas hur det en gång var.
Vi kommer alltid minnas hur det en gång var."

Kommentera

Publiceras ej