Tja tja bloggen!

Vill du ha lite update sen sist? 
Det händer inte allt för mycket spännande faktiskt.
 
Igår blev jag bjuden på "Lill-lördags fest", efter mycket tjat osv, så beslutade jag mig för att åka dit.
Det visade sig bli en kväll fylld med.. alkohol, kortspel, & lite mer alkohol. 
Men jag klagar inte. 
Det var iaf med fina människor, & det är lite det som räknas känner jag. 

& kommer du ihåg bloggen, när jag för några inlägg sen skrev att jag absolut INTE ska gå & falla för någon?
Ptja, det gick väl sådär kan jag lite blygsamt säga då.
MEN, lugn i stormen mamma & alla andra som läser.. det är inget allvarligt överhuvudtaget. Bara en oskyldig liten flört. En flicka som fått lite mer uppmärksamhet än alla andra. Inget mer med det.
 
Ibland önskar jag dock att det fanns en knapp som man kunde trycka på & vips så var man hård som sten, & alla känslor försvann. Det hade varit fint som smör det. & det hade behövts as we speak.
 
Sen är det ju faktiskt så att hur mycket man än vill, så är känslor OMÖJLIGA att stänga av. 
Så enkelt är det.

På tal om något helt annat, så ska jag nu roa mig med att titta på folk som blir fisade i ansiktet.
Det är "Fråga Olle dokumentären" vi pratar om. Vad annars skulle kunna vara så tokigt?

Puss & kram.

2 kommentarer

Emily

17 Jan 2013 23:42

Meh Malle, de går att stänga av helt för ett tag. Been there several times. Visserligen blir man en äcklig zombie som inte bryr sig om något överhuvudtaget, vare sig det är mat, mående eller människor. Det är därför jag stänger av lite lagom, som jag sa. Men då får jag ju acceptera sammanbrotten då och då när känslorna byggts på för länge! Haha.. jaa, håhåjaja. Jag gillar dig iallafall, och finns här vad det än gäller och när det än gäller. Poss fina

Malin

17 Jan 2013 23:45

Mjaaaeh. Jag fungerar inte så dock :/ Jag försöker liksom att stänga av osv, believe me (!) men... det går liksom inte. Jag är inte en sån människa som kan koppla bort saker, och speciellt INTE när det kommer till känslor. Men ptja, det är inget allvarligt som jag skrev osv. Så det är lööögnt. :)

Aaaawh. Jag gillar dig med min fina nyfunna vän. :D Tihi. Du är bra du! Jadå, tack! Detsamma gäller dig skruttis! :) Poss fina!

Kommentera

Publiceras ej