Jag. är. så. dålig. på. att. uppdatera. min. blogg!
 
Men vilken tur då, för här kommer ett inlägg, Woop woop!
 
Jaha. Eeehm. Eeeh. Lite såhär blogg torka osv. Men något smarrigt ska jag väl kunna trycka fram för eran skull.
 
Jo. Har faktiskt något som jag tycker är nämnvärt att dela med mig av.
Jag var med om det kanske mest sjuka på bra jävla länge igår. Jag har börjat prata med en tjej på facebook, genom en grupp som heter "TheGaynessInSweden", där drygt 2900 gays är medlemmar all over the world. 2900 är ändå inte sådär överdrivet mycket direkt om man tänker på hur mycket gay människor det finns bara i Sverige räknat. 
Men iaf, hon la till mig som vän. Vi började prata. Visar sig att vi har väldigt mycket gemensamt. Tycker och tänker lika om väldigt mycket livsfrågor. Ja, ni vet. När man liksom bara klickar med någon som man undrar om det inte är ens själsfrände man stött ihop med. Så helt enkelt, smidigt förklarat. 

Och igår knäckte hon en väldigt chockerande nöt för mig. Hon berättade att hon minns när vi för SEX år sedan (!!!) pratade med varandra på Sveriges största gay sajt Qx. Och nu har vi alltså genom den här Facebook gruppen börjat prata med varandra igen. Jag tror ju inte att chansen är sådär överdrivet jätte mega stor att det faktiskt händer. 
 
Så var det med det. Annars då? Inte allt för mycket faktiskt mina kära vänner. Jag ska forsätta lyssna på the love of my life

Kommentera

Publiceras ej